ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro


detasare angajat


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Va rog sa imi spuneti ce acte intocmesc pentru un angajat detasat la noi de la o alta firma din Romania

va rog sa imi spuneti ce acte intocmesc pentru un muncitor ce il detasam la alta societate in Romania

cu respect va salut ,
Rozi Salajan

Adaugata in: Contract de munca
Salajan Rosi
 User  Salajan Rosi
a intrebat la 13 Iul. 2011
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

1 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
George Andreescu
 Expert George Andreescu (Specialist, Morgan Sol Romania)
a raspuns la intrebare la 09 Iul. 2011
Socieatea care deleaga un angajat va trebui sa asigure plata indemnizatiei de delegare. Este necesar sa aveti in vedere ca delegarea poate fi dispusa pentru o perioada de cel mult 60 de zile si se poate prelungi, cu acordul salariatului.

Contractul individual de munca poate fi modificat numai prin acordul partilor, iar potrivit art. 41 alin. 3 din Codul muncii, modificarea se refera la oricare dintre urmatoarele elemente:

a durata contractului;
b locul muncii;
c felul muncii;
d conditiile de munca;
e salariul;
f timpul de munca si timpul de odihna.

Asadar, daca partile consimt si incheie un act aditional la contractul individual de munca, locul de munca acel spatiu delimitat fizic in care salariatul isi desfaoara efectiv activitatea poate fi schimbat, in sensul in care noul loc de munca al salariatului este la noul punctul de lucru al societatii situat intr-o anumita localitate.

Normele specifice de intocmire si utilizare a documentelor financiar-contabile aprobate prin Ordinul ministrului economiei si finantelor nr. 3.512/20008 cuprinzand modelele documentelor financiar-contabile stabilesc ca ordinul de deplasare:

1. Serveste ca:
- dispozitie catre persoana delegata sa efectueze deplasarea;
- document pentru decontarea de catre titularul de avans a cheltuielilor efectuate;
- document pentru stabilirea diferentelor de primit sau de restituit de titularul de avans;
- document justificativ de inregistrare in contabilitate.

2. Se intocmeste intr-un exemplar, pentru fiecare deplasare, de catre persoana care urmeaza a efectua deplasarea, precum si pentru justificarea avansurilor acordate in vederea procurarii de valori materiale cu plata in numerar.

3. Circula:
- la persoana imputernicita sa dispuna deplasarea, pentru semnare;
- la persoana care efectueaza deplasarea;
- la persoanele autorizate ale unitatii la care s-a efectuat deplasarea, pentru confirmarea sosirii si plecarii persoanei delegate;
- la compartimentul financiar-contabil pentru verificarea decontului, pe baza actelor justificative anexate la acesta de catre titular, la intoarcerea din deplasare sau cu ocazia procurarii materialelor, stabilindu-se diferenta de primit sau de restituit, cu luarea in considerare a eventualelor penalizari si semnatura pentru verificare.

Se intocmeste Dispozitie de plata catre casierie, daca la decontarea avansului suma cheltuielilor efectuate este mai mare decat avansul primit, pentru diferenta de primit de catre titularul de avans.

In cazul in care la decontare sumele privind cheltuielile efective sunt mai mici decat avansul primit, diferenta de restituit de catre titularul de avans se depune la casierie pe baza de Dispozitie de incasare catre casierie;

- la persoana autorizata sa exercite controlul financiar preventiv, pentru viza;
- la conducatorul unitatii pentru aprobarea cheltuielilor efectuate.

4. Se arhiveaza la compartimentul financiar-contabil.

5. Continutul minimal obligatoriu de informatii al formularului este urmatorul:
- denumirea unitatii;
- denumirea si numarul formularului;
- numele, prenumele si functia persoanei delegate; scopul, destinatia si durata deplasarii; stampila unitatii; semnatura conducatorului unitatii; data;
- data ziua, luna, anul, ora sosirii si plecarii in/din delegatie;
- ziua si ora plecarii; ziua si ora sosirii; data depunerii decontului; penalizari calculate; avans spre decontare;
- cheltuieli efectuate: felul actului si emitentul, numarul si data actului, suma;
- numarul si data documentului pentru restituirea diferentei; diferenta de primit/restituit;
- semnaturi: conducatorul unitatii; controlul financiar preventiv, persoana care verifica decontul, seful de compartiment, dupa caz; titularul de avans.

Alte intrebari despre Contract de munca