ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro

Se intocmeste un alt CIM la transfer?


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Intentionam sa transferam un personal contractual in interesul serviciului. Este necesar sa intocmim un alt contract individual de munca sau se modifica cel intocmit de angajatorul cedent prin act aditional?

Adaugata in: Contract de munca
Carmen Stan
 User  Carmen Stan
a intrebat la 25 Mar. 2018
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

2 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Carmen Stan
 User Carmen Stan
a raspuns userului Marina Florina la 30 Mar. 2018
Multumesc pentru raspuns. Dar nu asta am intrebat. Cunosc si eu baza legala. V-am rugat sa imi spuneti daca treuie sa fac act aditional la CIM intocmit de autoritatea cedenta sau trebuie sa intocmesc alt CIM? Va multumesc!
Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [1]
Marina Florina
 User Marina Florina (HR & Payroll Specialist, SC Societatea de Intretinere si Reparatii Drumuri Timisoara SA)
a raspuns la intrebare la 27 Mar. 2018
In cazul personalului contractual trebuie sa aveti in vedere prevederile Legii 153/2017:
Art. 32. - Transferul
(1) Ocuparea unui post vacant �n sistemul bugetar se poate face şi prin transfer, dacă se realizează de pe un post din sistemul bugetar, similar sau echivalent.
(2) Transferul poate avea loc după cum urmează:
a) �n interesul serviciului, numai cu acordul scris al persoanei care se transferă;
b) la cererea persoanei, �n urma aprobării cererii de transfer de către conducătorul autorităţii sau instituţiei publice la care se solicită transferul şi de la care se transferă.
(3) Prevederile din actele normative specifice domeniului de activitate referitoare la transfer răm�n �n vigoare.
(4) Ordonatorul de credite, �n raport cu cerinţele postului, stabileşte criterii de selecţie proprii de transfer �n completarea celor prevăzute la alin. (1) şi (2), cu consultarea organizaţiilor sindicale reprezentative la nivel de unitate sau, după caz, cu consultarea reprezentanţilor salariaţilor, acolo unde nu sunt astfel de organizaţii sindicale.

Alte intrebari despre Contract de munca

TOP RASPUNSURI 2024