ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro


Acte dupa demisie neprimite de la locul de munca


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Am lucrat la o firma timp de trei luni de zile, dupa care mi-am dat demisia, neputand face fata concomitent cu Facultatea.( aceasta fiind de comun acord cu patronul). Au trecut mai bine de doua luni de cand mi-am dat demisia si nu am primit urmatoarele acte;
-decizia de īncetare a raporturilor de muncă (a CIM);
-nota de lichidare (din care să reiasă dacă părţile au datorii neachitate una faţă de alta);
-adeverinţa de concedii medicale pentru ultimele 12 luni;
-adeverinţa de venit pentru ultimele 12 luni (care īnlocuieşte fişa fiscală);
-adeverinţa de vechime īn cadrul companiei.
Acesta ma amana de la o saptamana la alta, astazi am vorbit la firma respectiva si nici nu ma ascultat, ce as putea face in conditiile in care am absolvit si vreau sa-mi caut un loc de munca in alt oras?

Ion Dicu
 User  Ion Dicu
a intrebat la 12 Iul. 2018
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

1 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Di Diana
 User Di Diana
a raspuns la intrebare la 17 Iul. 2018
Faceti o cerere SCRISA in care solicitati actele, si o depuneti la Registratura ( veti primi nr. de inregistrare). Ca exemplu: "Subsemnatul.....,fost salariat la.......avand CNP......., prin prezenta solicit eliberarea documentelor cu privire la activitatea desfasurata in cadrul societatii".
Codul muncii art. 34: "La solicitarea salariatului sau a unui fost salariat, angajatorul este obligat sa elibereze un document care sa ateste activitatea desfasurata de acesta, durata activitatii, salariul, vechimea in munca, in meserie si in specialitate".
HG nr. 500/2011 prevede un termen in care angajatorul trebuie sa se incadreze: cel mult 15 zile de la data solicitarii.

Alte intrebari despre Legislatia muncii