ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro

Angajat


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Care este ordinea conceperii actelor pentru o persoana care urmeaza sa fie angajata si pentru una care urmeaza sa isi incheie activitatea in cadrul firmei angajatoare?

Adaugata in: Legislatia muncii
Cristina Kcrista
 User  Cristina Kcrista
a intrebat la 10 Nov. 2011
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

1 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ioana Popa
 Expert Ioana Popa
a raspuns la intrebare la 08 Dec. 2011
Pentru angajare este necesara intocmirea unui CIM insotit de Fisa postului. Orice angajare trenbuie sa aiba la baza un astfel de document. Pentru ca angajarea sa nu fie lovita de nulitatea, veti avea nevoie de:
- copia dupa actul de identitate al salariatului
- o adeverinta medicala care sa ateste ca este apt de munca, sau, acolo unde este cazul, efectuarea unui control medical de catre medicul de medicina muncii
- copie dupa diploma de studii, in functie de incadrare - cu studii generale, medii sau superioare
- copii dupa certificatele de atestare daca pozitia sau legislatia impune astfel de certificate.

Angajatorul poate solicita alte documente care sa ateste veridicitatea celor spuse de angajat, in conditiile in care prin prezentarea lor nu sunt incalcate prevederi legale sau clauze de confidentialitate. Acestea insa nu sunt obligatorii pentru completarea angajarii.

In cazul incetarii unui CIM, documentele variaza in functie de motivul incetarii CIM. In toate situatiile, ulterior incetarii CIM, se intocmeste o decizie de incetare si, in functie de fiecare angajator in parte, se poate intocmi o fisa de lichidare. La solicitarea salariatului, anagajatorul va elibera documentele care sa ateste existenta raportului de munca.

Alte intrebari despre Legislatia muncii

TOP RASPUNSURI 2024