ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro


angajati firma in reorganizare judiciara


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Buna ziua!
O firma care se afla in reorganizare judiciara, urmand sa intre in faliment, ce angajati trebuie sa aiba? E suficient doar contabilul?

Adaugata in: Legislatia muncii
Sorina Caragiani
 User  Sorina Caragiani
a intrebat la 17 Oct. 2013
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

2 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ioana Popa
 Expert Ioana Popa
a raspuns userului Sorina Caragiani la 17 Oct. 2013
Contractele de munca pot inceta cu acordul partilor numai daca ambele parti sunt de acord cu o astfel de masura. Insa in conditiile in care incetarile sunt generate de o procedura de reorganizare judiciara, ceea ce ar insemna mai repede desfiintarea posturilor, atunci incetarile ar trebui facute in temeiul art. 65 (1) din Codul muncii republicat. In cazul incetarii prin acordul partilor angajatul pierde dreptul la somaj, ar fi de preferat sa tineti cont si de acest aspect.

Orice salariat poate fi concediat in timpul reorganizarii judiciare, daca planul cuprinde si pozitia ocupata de el.
Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ioana Popa
 Expert Ioana Popa
a raspuns la intrebare la 17 Oct. 2013
Nu este nicaieri prevazut ce pozitii trebuie sa mentina angajatorul intr-un astfel de caz. Pozitiile de desfiintat se stabilesc in cadrul procedurii si cu ajutorul lichidatorului. Sigur, contabilul este de preferat sa ramana, daca sunt cheltuieli si taxe de platit, dar puteti ramane cu oricare alt salariat sau chiar nici unul. Este in functie si de nevoile companiei, de profilul ei de activiate asi cum anume poate supravietui pe piata muncii, la care posturi poate renunta in acest sens.

Alte intrebari despre Legislatia muncii