ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro


Contract de prestari servicii contabile PFI si contract de munca cu timp partial


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Buna ziua,
Sunt PFI cu autorizatie emisa de CECCAR. As dori sa stiu daca pe baza contractului de prestari servicii contabile cu o firma pot, pe langa tinerea evidentei contabile, si inregistrarea in revisal si transmiterea lui , avand in vedere ca nu sunt operator de baze de date?
Stiu ca legislatia impune ca o firma sa aiba o persoana salariata care prin decizie interna se ocupa de inregistrarea si transmiterea revisalului sau sa aiba un contract cu o firma - operator de baze de date si printr-o adresa instiiteaza ITM-ul de existenta acestui contract.
Daca prima intrebare are raspuns negativ ,pot fi angajata cu contr. munca cu timp partial de 1 ora pentru partea de salarizare si cu contract de prestari servicii contabile pentru celelalte lucrari la aceeasi firma?
Multumesc anticipat pentru raspuns si astept cu interes.


Carmen Dumitrache
 User  Carmen Dumitrache
a intrebat la 01 Oct. 2014
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

2 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [1] Nemultumit de acest raspuns [0]
Adriana Iancu
 Expert Adriana Iancu
a raspuns la intrebare la 02 Oct. 2014
Vin cu precizarea ca, potrivit Ordinului 1918/2011,informarea inspectoratului teritorial de munca se va efectua in termen de 3 zile lucratoare de la data incheierii contractului de prestari de servicii.
Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [1] Nemultumit de acest raspuns [0]
Adriana Iancu
 Expert Adriana Iancu
a raspuns la intrebare la 01 Oct. 2014
Completarea registrului general de evidenta a salariatilor se face de catre o persoana nominalizata prin decizie scrisa de catre angajator sau se poate contracta serviciul de completare si transmitere a registrului prin incheierea, cu respectarea art. 20 alin. 5 din Legea 677/2001, de contracte de prestari servicii cu prestatori inregistrati la ITM.
In aceasta situatie aveti obligatia informarii in scris a ITM despre incheierea contractului cu prestatorul cu care a contractat serviciul de completare si transmitere a registrului general de evidenta a salariatilor.
Informarea catre ITM, va consta intr-o adresa care va cuprinde: denumirea prestatorului, Certificatul de inregistrare al acestuia, dovada inregistrarii prestatorului ca operator de date cu caracter personal, conform Legii 677/2001, si data de la care s-a contractat serviciul.
Puteti fi angajata cu CIM partial cu conditia sa aveti atestat inspector resurse umane.

Alte intrebari despre Legislatia muncii

Expertii nostri
violeta Georgescu
Radu Anton Viviana Serni Ioana Popa adriana iancu Marius Ion alexei delimart