decizie incetare CIM
ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A
Urmareste
Este obligatorie precizarea termenului de contestare si a instantei de judecata in toate deciziile de incetare a cim, indiferent daca CIM inceteaza cu acordul partilor?
Este corecta formularea: "decizia poate fi contestata la Tribunalul in a carui raza teritoriala domiciliaza reclamantul", sau trebuie specificat Tribunalul anume la care se poate contesta decizia?
multumesc
Este obligatorie precizarea termenului de contestare si a instantei de judecata in toate deciziile de incetare a cim, indiferent daca CIM inceteaza cu acordul partilor?
Este corecta formularea: "decizia poate fi contestata la Tribunalul in a carui raza teritoriala domiciliaza reclamantul", sau trebuie specificat Tribunalul anume la care se poate contesta decizia?
multumesc
Adaugata in:
User Iuliana Miu
a intrebat la 03 Sep. 2013
a intrebat la 03 Sep. 2013
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!
1 raspunsuri
Expert Ioana Popa
a raspuns la intrebare la 04 Sep. 2013
a raspuns la intrebare la 04 Sep. 2013
Da, este obligatoriu. Trebuie specificat si numele instantei unde salariatul va putea depune constestatia. Aveti mai jos un model de decizie pentru o astfel de incetare.
Angajator .............................................................................................
Adresa ..................................................................................................
?nregistrată la Registrul Comerţului din ...... sub nr. J.../...../.....
C.U.I. ....................................................................................................
Telefon: ......................................./Fax: ..............................................
DECIZIE DE ?NCETARE CU ACORDUL PĂRŢILOR
Decizia nr. .....................
din data de .................................
Av?nd ?n vedere cererea de ?ncetare a raporturilor de muncă nr. ..... /..........., cu acordul ambelor părţi,
?n temeiul dispoziţiilor art. 55 lit. b) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, şi potrivit prevederilor Regulamentului intern al .........1;
Preşedintele/Rectorul/Directorul General/Directorul ...............2, numit prin .............. nr. ...../.......a .................... ...;
DECIDE:
Art. 1. - ?ncep?nd cu data de ................, D-nei/lui ..................., av?nd funcţia de ................... ?n cadrul ............ ?i ?ncetează contractul individual de muncă ?nregistrat cu nr. ....... /................, cu acordul ambelor părţi.
Art. 2. - Prezenta decizie poate fi contestată ?n termen de 45 de zile, la Tribunalul ......3.
Art. 3. - (1) Compartimentul Resurse Umane şi Contabilitate vor aduce la ?ndeplinire prevederile prezentei decizii.
(2) Prezenta decizie ?şi produce efectele de la data comunicării sale.
REPREZENTANŢII LEGALI ANGAJATOR4,
.................................................
L.S.
Data comunicării: ..................
Semnătura de luare la cunoştinţă a salariatului: ...........................
Note:
1,2 Denumirea angajatorului.
3 Tribunalul ?n circumscripţia căruia domiciliază salariatul/salariata. De exemplu, Tribunalul Municipiului Bucureşti - Secţia a VIII-a Litigii de muncă şi asigurări sociale.
4 Potrivit regulilor specifice angajatorului. De exemplu: Director General, Director Economic, precum şi Şef Resurse Umane şi aviz juridic.
Angajator .............................................................................................
Adresa ..................................................................................................
?nregistrată la Registrul Comerţului din ...... sub nr. J.../...../.....
C.U.I. ....................................................................................................
Telefon: ......................................./Fax: ..............................................
DECIZIE DE ?NCETARE CU ACORDUL PĂRŢILOR
Decizia nr. .....................
din data de .................................
Av?nd ?n vedere cererea de ?ncetare a raporturilor de muncă nr. ..... /..........., cu acordul ambelor părţi,
?n temeiul dispoziţiilor art. 55 lit. b) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, şi potrivit prevederilor Regulamentului intern al .........1;
Preşedintele/Rectorul/Directorul General/Directorul ...............2, numit prin .............. nr. ...../.......a .................... ...;
DECIDE:
Art. 1. - ?ncep?nd cu data de ................, D-nei/lui ..................., av?nd funcţia de ................... ?n cadrul ............ ?i ?ncetează contractul individual de muncă ?nregistrat cu nr. ....... /................, cu acordul ambelor părţi.
Art. 2. - Prezenta decizie poate fi contestată ?n termen de 45 de zile, la Tribunalul ......3.
Art. 3. - (1) Compartimentul Resurse Umane şi Contabilitate vor aduce la ?ndeplinire prevederile prezentei decizii.
(2) Prezenta decizie ?şi produce efectele de la data comunicării sale.
REPREZENTANŢII LEGALI ANGAJATOR4,
.................................................
L.S.
Data comunicării: ..................
Semnătura de luare la cunoştinţă a salariatului: ...........................
Note:
1,2 Denumirea angajatorului.
3 Tribunalul ?n circumscripţia căruia domiciliază salariatul/salariata. De exemplu, Tribunalul Municipiului Bucureşti - Secţia a VIII-a Litigii de muncă şi asigurări sociale.
4 Potrivit regulilor specifice angajatorului. De exemplu: Director General, Director Economic, precum şi Şef Resurse Umane şi aviz juridic.