ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro

decizie incetare CIM


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Este obligatorie precizarea termenului de contestare si a instantei de judecata in toate deciziile de incetare a cim, indiferent daca CIM inceteaza cu acordul partilor?
Este corecta formularea: "decizia poate fi contestata la Tribunalul in a carui raza teritoriala domiciliaza reclamantul", sau trebuie specificat Tribunalul anume la care se poate contesta decizia?

multumesc

Iuliana Miu
 User  Iuliana Miu
a intrebat la 03 Sep. 2013
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

1 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ioana Popa
 Expert Ioana Popa
a raspuns la intrebare la 04 Sep. 2013
Da, este obligatoriu. Trebuie specificat si numele instantei unde salariatul va putea depune constestatia. Aveti mai jos un model de decizie pentru o astfel de incetare.

Angajator .............................................................................................
Adresa ..................................................................................................
?nregistrată la Registrul Comerţului din ...... sub nr. J.../...../.....
C.U.I. ....................................................................................................
Telefon: ......................................./Fax: ..............................................


DECIZIE DE ?NCETARE CU ACORDUL PĂRŢILOR

Decizia nr. .....................
din data de .................................


Av?nd ?n vedere cererea de ?ncetare a raporturilor de muncă nr. ..... /..........., cu acordul ambelor părţi,

?n temeiul dispoziţiilor art. 55 lit. b) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, şi potrivit prevederilor Regulamentului intern al .........1;

Preşedintele/Rectorul/Directorul General/Directorul ...............2, numit prin .............. nr. ...../.......a .................... ...;

DECIDE:

Art. 1. - ?ncep?nd cu data de ................, D-nei/lui ..................., av?nd funcţia de ................... ?n cadrul ............ ?i ?ncetează contractul individual de muncă ?nregistrat cu nr. ....... /................, cu acordul ambelor părţi.

Art. 2. - Prezenta decizie poate fi contestată ?n termen de 45 de zile, la Tribunalul ......3.

Art. 3. - (1) Compartimentul Resurse Umane şi Contabilitate vor aduce la ?ndeplinire prevederile prezentei decizii.

(2) Prezenta decizie ?şi produce efectele de la data comunicării sale.


REPREZENTANŢII LEGALI ANGAJATOR4,
.................................................
L.S.

Data comunicării: ..................
Semnătura de luare la cunoştinţă a salariatului: ...........................


Note:

1,2 Denumirea angajatorului.
3 Tribunalul ?n circumscripţia căruia domiciliază salariatul/salariata. De exemplu, Tribunalul Municipiului Bucureşti - Secţia a VIII-a Litigii de muncă şi asigurări sociale.
4 Potrivit regulilor specifice angajatorului. De exemplu: Director General, Director Economic, precum şi Şef Resurse Umane şi aviz juridic.



Alte intrebari despre Legislatia muncii

TOP RASPUNSURI 2024