ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro


Este corect criteriul de redestribuire a unui salariat in alta sectie ?


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Sunt trimisa intr-o sectie de spital noua,urmare a infiintari ei si lipsei de personal . Eu lucrez in sectia initiala de peste 15 ani, in urma mea a mai fost angajate inca trei persoane, una chiar de doi ani ,cand a trebuit sa revin,fiinca am fost trimisa pentru 3 luni,mi s-a spus ca nu am sa mai pot merge acolo intrucat este prea mult personal .intrebarea este : Daca este posibil asa ceva ? Criteriu la plecare a fost initiat de sefa de sectie si a fost tragerea la sort,fiinca nimeni nu a vrut sa plece.Este corect sa plece o persoana cea mai veche si sa ramana una nou venita? Din punct de vedere legal ce as putea face sau cui as putea sa ma adresez.
Va multumesc !

Adaugata in: Legislatia muncii
Bejan Alex
 User  Bejan Alex
a intrebat la 11 Ian. 2016
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

1 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Adriana Iancu
 Expert Adriana Iancu
a raspuns la intrebare la 12 Ian. 2016
Art.40 alin 1 din Codul muncii care stabileste drepturile angajatorului, la lit.a - e sunt mentionate urmatoarele drepturi ale angajatorului:

a) sa stabileasca organizarea si functionarea unitatii;
b) sa stabileasca atributiile corespunzatoare fiecarui salariat, in conditiile legii;
c) sa dea dispozitii cu caracter obligatoriu pentru salariat, sub rezerva legalitatii lor;
d) sa exercite controlul asupra modului de indeplinire a sarcinilor de serviciu;
e) sa constate savarsirea abaterilor disciplinare si sa aplice sanctiunile corespunzatoare, potrivit legii, contractului colectiv de munca aplicabil si regulamentului intern.
Prin urmare, in situatia in care mutarea vizeaza exclusiv aspecte cu caracter organizatoric ce tin de buna desfasurare a activitatii si nu presupune modificarea unuia dintre elementele esentiale ale contractului individual de munca, sunteti obligata sa respectati deciziile administrative adoptate la nivelul unitatii, legal, angajatorul poate sa initieze procedura de sanctionare disciplinara.


Alte intrebari despre Legislatia muncii