In ce grupa de munca se incadreaza conducatorii auto de mare tonaj?
ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A
Urmareste
Am si eu o intrebare: In ce grupa de munca se incadreaza conducatorii auto de mare tonaj in momentul de fata? Am inteles ca dupa 1990 s-a scos grupa pentru aceasta categorie. Va multumesc mult.
Am si eu o intrebare: In ce grupa de munca se incadreaza conducatorii auto de mare tonaj in momentul de fata? Am inteles ca dupa 1990 s-a scos grupa pentru aceasta categorie. Va multumesc mult.
Adaugata in:
User Ionut Rad
a intrebat la 24 Aug. 2014
a intrebat la 24 Aug. 2014
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!
3 raspunsuri
User Ionut Rad
a raspuns la intrebare la 26 Aug. 2014
a raspuns la intrebare la 26 Aug. 2014
Persoana despre care vorbim lucreaza sofer pe raba la o termocentrala. In ce grupa de munca credeti ca se incadreaza? Va multumesc.
Expert Ioana Popa
a raspuns userului Profesional New Consult la 25 Aug. 2014
a raspuns userului Profesional New Consult la 25 Aug. 2014
Sunt un pic pe dos grupele si transformarea lor in conditii de munca:
- grupa III corespunde conditiilor normale de munca
- grupa II = conditii deosebite
- grupa I = conditii speciale
Depinde si ce transporta. Daca transporta materiale periculoase nu cred ca putem spune ca lucreaza in conditii normale. De asemenea, lucreaza in conditii de izolare, ceea ce nu s-ar incadra chiar la conditii normale de lucru . Ar trebui facuta o evaluare a locului de munca si stabilit daca acesta ar trebui incadrarat in conditii deosebite sau speciale. Uneori pot fi chiar periculoase. El este expus unui numar destul de mare de riscuri fata de alti salariati: izolare prelungita, oboseala accentuata, riscuri asupra vietii lui si a altora daca transporta materiale periculoase sau daca sofeaza ore prelungite si pe distante foarte lungi, deteriorarea sanatatii etc.
- grupa III corespunde conditiilor normale de munca
- grupa II = conditii deosebite
- grupa I = conditii speciale
Depinde si ce transporta. Daca transporta materiale periculoase nu cred ca putem spune ca lucreaza in conditii normale. De asemenea, lucreaza in conditii de izolare, ceea ce nu s-ar incadra chiar la conditii normale de lucru . Ar trebui facuta o evaluare a locului de munca si stabilit daca acesta ar trebui incadrarat in conditii deosebite sau speciale. Uneori pot fi chiar periculoase. El este expus unui numar destul de mare de riscuri fata de alti salariati: izolare prelungita, oboseala accentuata, riscuri asupra vietii lui si a altora daca transporta materiale periculoase sau daca sofeaza ore prelungite si pe distante foarte lungi, deteriorarea sanatatii etc.
User Profesional New Consult (Consilier Juridic, Profesional New Consult)
a raspuns la intrebare la 25 Aug. 2014
a raspuns la intrebare la 25 Aug. 2014
Vechile grupe de munca, au fost eliminate fiind inlocuite de conditii de munca, normale, deosebite si speciale, corespunzatoare grupelor 1,2,3, astfel, raspunsul concret la intrebarea dvs. este ca soferii autocamion se incadreaza in conditii de munca normale.