ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro

nota lichidare


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Dupa incheierea contractului de munca, este posibil sa dureze mai mult de 2 saptamani pana cand fostul angajator imi trimite fisa de lichidare si extras revisal? Angajatorul este din Bucuresti, iar eu locuiesc in alt oras.

Si inca o intrebare: daca solicit anexa 26 ptr dosarul de somaj, exista un termen legal maxim in care trebuie sa o primesc?

Adaugata in: Legislatia muncii
Crina D
 User  Crina D
a intrebat la 15 Aug. 2012
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

1 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ioana Popa
 Expert Ioana Popa
a raspuns la intrebare la 20 Aug. 2012
Extrasul Revisal se trimite la cerere, angajatorul nu are obligatia sa va trimita un astfel de document odata cu incetarea, daca nu il solicitiati. El va trimite insa o adeverinta de vechime si fisa de lichidare. Daca acestea sunt trimise prin posta depinde si cat va dura traseul lor, daca nu cumva angajatorul este in concediu. Luati legatura cu el si vedeti daca aceste documente au fost expediate. Ar trebui sa le primiti la scurt timp dupa incetare.

Adeverinta ar trebui sa o primiti, judecand prin prisma prevederilor HG 500/2011, in termen de 15 zile de la data la care angajatorul primeste cererea scrisa.

Art. 8 - HG 500/2011
(3) La solicitarea scrisa a salariatului sau a unui fost salariat angajatorul este obligat sa ii elibereze acestuia:
a) copii ale documentelor existente in dosarul personal;
b) copii ale paginilor din registrul electronic care cuprind inscrierile referitoare la persoana sa si/sau un document care sa ateste activitatea desfasurata de acesta, durata activitatii, salariul, vechimea in munca, in meserie si in specialitate, astfel cum rezulta din registrul general de evidenta si din dosarul personal, in termen de cel mult 15 zile de la data solicitarii.
(4) Documentele sunt eliberate in copie certificata de reprezentantul legal al angajatorului sau de persoana imputernicita de angajator pentru conformitate cu originalul.

Alte intrebari despre Legislatia muncii

TOP RASPUNSURI 2024