ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro

Raportare in Revisal-fluctuatie personal si modificari elemente contract


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Buna ziua,
va rog sa-mi spuneti, daca o unitate militara (in care sunt bugetari) si care apartine de Ministerul Apararii, are acelasi regim de raportare in revisal ca si orice entitate juridica?
Daca da, in afara de modificari, incetari, angajari ce altceva se mai raporteaza?
HG 500 este valabila pentru orice angajator?

multumesc

Mioara Baditoiu
 User  Mioara Baditoiu
a intrebat la 03 Mar. 2014
TELEMUNCA - 10 SOLUTII oferite de specialitstii in Legislatia muncii si HR
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "TELEMUNCA - 10 SOLUTII oferite de specialitstii in Legislatia muncii si HR"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

2 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Mioara Baditoiu
 User Mioara Baditoiu
a raspuns userului Ioana Popa la 05 Mar. 2014
Multumesc foarte mult pentru raspuns,

este posibil ca angajatii din armata sa aiba alt regim de angajare decat CIM? Sunt angajati in baza altei legi?
Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ioana Popa
 Expert Ioana Popa
a raspuns la intrebare la 04 Mar. 2014
In Revisal se opereaza elementele contractelor individuale de munca incheiate in baza Codului muncii republicat, suspendari, modificari, incetari, angajari, corectii daca este cazul. Lista o regasiti in HG 500/2011, care se aplica oricarui angajator ce detine salariati incadrati cu CIM.

Art. 3
(1) Registrul se intocmeste in forma electronica.
(2) Registrul se completeaza in ordinea angajarii si cuprinde urmatoarele elemente:
a) elementele de identificare a tuturor salariatilor: numele, prenumele, codul numeric personal , CNP, cetatenia si tara de provenienta , Uniunea Europeana, UE, non-UE, Spatiul Economic European SEE;
b) data angajarii;
c) perioada detasarii si denumirea angajatorului la care se face detasarea;
d) functia/ocupatia conform specificatiei Clasificarii Ocupatiilor din Romania (COR) sau altor acte normative;
e) tipul contractului individual de munca;
f) durata normala a timpului de munca si repartizarea acestuia;
g) salariul de bază lunar brut şi sporurile, astfel cum sunt prevăzute ?n contractul individual de muncă;
h) perioada si cauzele de suspendare a contractului individual de munca, cu exceptia cazurilor de suspendare in baza certificatelor medicale;
i) data incetarii contractului individual de munca.

Art. 4
(1) Completarea, respectiv inregistrarea in registru a elementelor prevazute la art. 3 alin. (2) se face dupa cum urmeaza:
a) la angajarea fiecarui salariat, elementele prevazute la art. 3 alin. (2) lit. a)-g) se inregistreaza in registru cel tarziu in ziua lucratoare anterioara inceperii activitatii de catre salariatul in cauza;
b) elementul prevazut la art. 3 alin. (2) lit. g) se completeaza si pentru contractele individuale de munca deja inregistrate, in termen de 90 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei hotarari;
c) elementele prevazute la art. 3 alin. (2) lit. h) se inregistreaza in registru in termen de maximum 20 de zile lucratoare de la data suspendarii;
d) elementele prevazute la art. 3 alin. (2) lit. i) se inregistreaza in registru la data incetarii contractului individual de munca/la data luarii la cunostinta a evenimentului ce a determinat, in conditiile legii, incetarea contractului individual de munca;
e) pentru salariatii detasati, angajatorul de baza completeaza perioada detasarii si denumirea angajatorului la care se face detasarea, anterior inceperii detasarii.

Alte intrebari despre Legislatia muncii

TOP RASPUNSURI 2022