ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro


registrul de intrari-iesiri pentru resurse umane


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Buna ziua,

Va rog sa ma ajutati cu o informatie: as dori sa stiu cadrul legislativ care reglementeaza obligativitatea angajatorului de a avea un registru de intrari-iesiri, in special pentru actele de resurse umane. Va solicit aceasta informatie deoarece in compania la care lucrez decizia de incetare CIM si adeverinta de vechime au acelasi numar si nu sunt sigura ca e bine in aceasta maniera. Ar trebui sa existe un registru doar pentru contracte de munca, acte aditionale, decizii de suspendare/incetare, adeverinte de vechime (documente de resurse umane)? sau este suficient registrul in care se noteaza corespondenta intrata si iesita din cadrul firmei si aici sa fie notate si documentele de resurse umane?

Astept cu interes raspunsul dumneavoastra.

Va multumesc.

Andrea Szabo
 User  Andrea Szabo
a intrebat la 28 Iun. 2016
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

2 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ionica Porumbel
 User Ionica Porumbel
a raspuns la intrebare la 30 Iun. 2016
INSTRUCÅ¢IUNI privind activitatea de arhivÄ?? la creatorii Å??i deÅ£inÄ??torii de documente, aprobate de conducerea Arhivelor NaÅ£ionale prin Ordinul de zi nr. 217 din 23 mai 1996...

Art. 9. - înregistrarea documentelor se face la registratura generalÄ??, fie într-un singur registru de intrare-ieÅ??ire, fie, concomitent, în mai multe, fÄ??rÄ?? ca numerele de înregistrare date documentelor sÄ?? se repete.
Când creatorul de documente primeÅ??te, emite Å??i întocmeÅ??te pentru uz intern un numÄ??r mare de
documente, înregistrarea acestora se poate face Ã…??i la fiecare compartiment de muncÄ??. ÃŽn aceastÄ?? situaÅ£ie, la registratura generalÄ?? se înscrie numÄ??rul de înregistrare atribuit de expeditor Ã…??i denumirea compartimentului la care se repartizeazÄ?? spre înregistrare Ã…??i rezolvare.

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Adriana Iancu
 Expert Adriana Iancu
a raspuns la intrebare la 29 Iun. 2016
Completarea registrului de intrari-iesiri de documente, depinde de structura organizatorica a societatii, in principiu, fiind important de mentionat numarul de ordine, data primirii sau eliberarii, actul, perosna care primeste sau emite, departamentul etc.

Alte intrebari despre Legislatia muncii