Ridicarea salariului aferent preavizului pe cale amiabila
ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A
Urmareste
Buna ziua,
Ma adresez dumneavoastra cu o nelemurire. In data de 14.09.2016 am incheiat contractul de munca cu o institutie. Perioada de preaviz a fost de 2 saptamani (10 zile) asa cum a solicitat managerul institutiei. Pe perioada preavizului i-am comunicat managerului ca trebuie efectuat procesul verbal de predare primire la care mi-a raspuns ca mai avem timp. Am lucrat ca si secretara in acea institutie. In cele din urma procesul verbal de predare primire a fost efectuat numai pe documentele care se aflau in secretariat. Au mai ramas cateva documente la care aveam acces dar nu mai ramasese timp pentru efectuarea verificarii lor. Am cazut de comun acord sa faca procul verbal de predare primire al lor impreuna cu directorul institutiei si sa ne intalnim intr-o alta zi ca sa il semnez. Intre timp luna s-a scurs iar dreptul salarial care mi se cuvenea din preaviz nu mi s-a virat in ziua scadenta. Trebuia sa mi se vireze pe data de 20 iar acum suntem in 30 si nici acum nu l-am primit. Am sunat managerul si mi-a comunicat ca ne putem vedea intr-o zi cand pot eu (stia ca lucrez in alta institutie dar programul nu imi permite sa vin dimineata). Mi-a spus ca salariul il va da in numerar dupa ce voi semna procesul verbal de predare primire a celorlate documente care se aflau in biroul lui, dar in acelasi timp mi-a spus ca a gasit unele nereguli in respectivele documente care trebuiesc remediate. Problema este ca unele documente au fost ridicate de catre titulari fara sa semneze in locul cu pricina, dar mai sunt unele registre unde au semnat ca le-au ridicat. Intrebarea mea este: fostul angajator are dreptul de a-mi retine salariul, atata vreme cat decizia de incetare a contractului de munca mi-a fost data si implicit semnata plus ca a fost dat si procesul verbal de predare primire a documentelor din secretariat?
Va rog sa imi raspundeti cat mai repede pentru ca eu trebuie sa merg la fostul angajator sa imi ridic banii si, daca va refuza sa imi dea banii, sa stiu ce sa il intreb pentru a-mi argumenta decizia lui. Adica, ma gandesc ca atata timp cat mai exista o semnatura ca si-a ridicat documentul nu cred ca ar mai fi o problema. Ce considerati dumneavoastra? Credeti ca ar trebui sa sesizez ITM-ul pentru remediarea situatiei?
Astept cu interes raspunsul dumneavoastra
Va multumesc anticipat.
Buna ziua,
Ma adresez dumneavoastra cu o nelemurire. In data de 14.09.2016 am incheiat contractul de munca cu o institutie. Perioada de preaviz a fost de 2 saptamani (10 zile) asa cum a solicitat managerul institutiei. Pe perioada preavizului i-am comunicat managerului ca trebuie efectuat procesul verbal de predare primire la care mi-a raspuns ca mai avem timp. Am lucrat ca si secretara in acea institutie. In cele din urma procesul verbal de predare primire a fost efectuat numai pe documentele care se aflau in secretariat. Au mai ramas cateva documente la care aveam acces dar nu mai ramasese timp pentru efectuarea verificarii lor. Am cazut de comun acord sa faca procul verbal de predare primire al lor impreuna cu directorul institutiei si sa ne intalnim intr-o alta zi ca sa il semnez. Intre timp luna s-a scurs iar dreptul salarial care mi se cuvenea din preaviz nu mi s-a virat in ziua scadenta. Trebuia sa mi se vireze pe data de 20 iar acum suntem in 30 si nici acum nu l-am primit. Am sunat managerul si mi-a comunicat ca ne putem vedea intr-o zi cand pot eu (stia ca lucrez in alta institutie dar programul nu imi permite sa vin dimineata). Mi-a spus ca salariul il va da in numerar dupa ce voi semna procesul verbal de predare primire a celorlate documente care se aflau in biroul lui, dar in acelasi timp mi-a spus ca a gasit unele nereguli in respectivele documente care trebuiesc remediate. Problema este ca unele documente au fost ridicate de catre titulari fara sa semneze in locul cu pricina, dar mai sunt unele registre unde au semnat ca le-au ridicat. Intrebarea mea este: fostul angajator are dreptul de a-mi retine salariul, atata vreme cat decizia de incetare a contractului de munca mi-a fost data si implicit semnata plus ca a fost dat si procesul verbal de predare primire a documentelor din secretariat?
Va rog sa imi raspundeti cat mai repede pentru ca eu trebuie sa merg la fostul angajator sa imi ridic banii si, daca va refuza sa imi dea banii, sa stiu ce sa il intreb pentru a-mi argumenta decizia lui. Adica, ma gandesc ca atata timp cat mai exista o semnatura ca si-a ridicat documentul nu cred ca ar mai fi o problema. Ce considerati dumneavoastra? Credeti ca ar trebui sa sesizez ITM-ul pentru remediarea situatiei?
Astept cu interes raspunsul dumneavoastra
Va multumesc anticipat.
Adaugata in:
User Andreea Moroianu
a intrebat la 30 Oct. 2016
a intrebat la 30 Oct. 2016
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!