ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro


Manager de departament la doua locatii


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Buna ziua,

Managerul din cadrul departamentului de achizitii, va raspunde si de departamentul de achizitii al altei companii, de acelasi profil, din cadrul aceluiasi grup.

Pe plan intern, i se va face o decizie in ceea ce priveste acest lucru. Vreau sa va mentionez ca va ramane cu contract la compania initiala, nu va avea doua contracte, atata tot ca activitatea ii va fi impartita: 2 zile intr-o locatie, 3 zile in alta locatie.

Inafara de implicatiile pe care le avem pe plan local (decizie, act aditional marire salar, modificare/actualizare fisa de post), avem vreo obligativitate in ceea ce priveste ITM-ul local?
Este corect asa cum am descris?

Multumim frumos pentru ajutor.

Adaugata in: Resurse umane
Veronika Veibel
 User  Veronika Veibel
a intrebat la 28 Apr. 2015
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

1 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Adriana Iancu
 Expert Adriana Iancu
a raspuns la intrebare la 28 Apr. 2015
Nu este corect. Fiind vorba de doua firme diferite ( chiar daca in cadrul aceluiasi grup), este obligatoriu ca salariatul sa incheie contract individual de munca.
Prestarea activitatii fara incheierea unui contract individual de munca reprezinta munca la negru.

Alte intrebari despre Resurse umane