ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro

Angajare asociat-unic-administrator S.R.L.


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Buna ziua.

Asociatul unic -administratorul unui S.R.L., care este si salariat la propria societate, doreste sa se angajeze la alta firma, pentru a fi detasat intr-o functie de conducere in strainatate. La firma personala este angajat in prezent cu norma intreaga.

Mai poate ramane in continuare angajat la propria societate dupa ce incepe detasarea? Ce obligatii fiscale ii revin societatii proprii, incepand cu momentul angajarii sale la alta societate si detasarii in strainatate?

Valeria Popescu
 User  Valeria Popescu
a intrebat la 18 Nov. 2013
Timpul de munca si Programul de lucru: 7 Studii de caz pentru 2021
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Timpul de munca si Programul de lucru: 7 Studii de caz pentru 2021"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

1 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ioana Popa
 Expert Ioana Popa
a raspuns la intrebare la 18 Nov. 2013
Da, sigur ca poate ramane angajat la firma proprie, dar va trebui sa plateasca in continuare contributiile catre stat si salariul, daca ramane activ contractul. El poate la fel de bine sa intre in concediu fara plata la unitatea unde este asociat unic, pe perioada detasarii, ca sa fie lucrurile putin mai simple. Va trebui depusa lunar D112, dar atat.

Detasarea se face de firma unde urmeaza sa incheiati al doilea CIM, tot ea va face si operarile in Revisal in aceasta privinta, va plati diurna, cheltuielile de transport si cazare.

Totodata, avand doua CIM cu doi angajatori diferiti, va trebui sa isi aleaga si sa declare functia de baza catre fiecare, asa cum impune codul fiscal. Pentru ca unele drepturi precum deducerea personala sau tichetele de masa se acorda doar acolo unde exista functia de baza.

Alte intrebari despre Studii de caz

TOP RASPUNSURI 2021
Buna ziua. Se da urm speta: persoana angajatÄ? dore??te sÄ? ????i continue activitatea si dupa varsta de pensionare. A...[citeste mai mult]
Publicat la data 12 Mai. 2021 1 raspuns
In anul 2015 m-am angajat la o firma incepand cu 01 iunie si pentru cele 7 luni lucrate aveam dreptul la 12 zile de...[citeste mai mult]
Publicat la data 13 Mai. 2021 1 raspuns