Schimbare denumire angajator
ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A
Urmareste
Buna ziua,
V-ar ruga sa-mi spuneti ce trebuie facut la schimbarea denumirii unei firme (doar a denumirii)? CIM angajat se modifica? In revisal se poate face doar modificare denumire angajator?
Buna ziua,
V-ar ruga sa-mi spuneti ce trebuie facut la schimbarea denumirii unei firme (doar a denumirii)? CIM angajat se modifica? In revisal se poate face doar modificare denumire angajator?
Adaugata in:
User Adriana Bratucu
a intrebat la 04 Feb. 2013
a intrebat la 04 Feb. 2013

Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!
3 raspunsuri
User Mihaela Onca
a raspuns userului Ioana Popa la 21 Feb. 2013
a raspuns userului Ioana Popa la 21 Feb. 2013
Am avut anul trecut control de la ITM si la noi s-a schimbat denumirea angajatorului (codul fiscal, obiectul de activitate ramanand identice). Este clar ca dansii prin activitatea lor practica, pot sfatui sa faci cum cred ca e mai bine. Noi am facut informarea salariatilor cu privire la schimbarea denumirii angajatorului prin sedinta si prin transmitere email, insa nu a fost suficient in ochii inspectorilor. Dansii au facut referire la art. 17 (3) a) si astfel, fiecarui angajat i se va face act aditional la CIM prin care se scrie negru pe alb ca firma cutare si-a scihmbat denumirea in cutare.
Deci mai bine acoperit de hartii, decat vreun avertizment.
Deci mai bine acoperit de hartii, decat vreun avertizment.
Expert Ioana Popa
a raspuns la intrebare la 04 Feb. 2013
a raspuns la intrebare la 04 Feb. 2013
Se face modificarea in Revisal si se transmite catre ITM ca sa actualizati informatia. Angajatului nu este obligatoriu sa ii modificati contractul, aveti certificatul nou care atesta modificarea. Ii puteti comunica in scris, ca sa il informati, ca denumirea firmei s-a modificat. Dar nu aveti nevoie de act aditional.
Alte intrebari despre Studii de caz
- Obtinerea in anul 2022 a cartii de munca in format fizic in vederea pensionarii [2 raspunsuri]
- Se poate vorbi despre pensionare anticipat???? a persoanei cu handicap accentuat [1 raspuns]
- Obligativitate anuntare decizie de pensionare catre angajator privat! [1 raspuns]
- Suspendare contract de munca pe mai multe perioade [1 raspuns]
- Data deciziei de prelungire a suspendarii contractului de munca [3 raspunsuri]