ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro


Timpul de odihnă


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Stimată doamnă, eu am întrebat cu totul şi cu totul altceva .
Întrebarea mea este următoarea :
Are sau nu angajatorul obligaţia ca la planificarea timpului de lucru, acele zilele în care angajatorul îşi planifică angajatul să fie în serviciu, şi la planificarea implicită a timpului de odihnă, acele două zile de ohihnă după cele 40 de ore de lucru săptămânale, să ţină sau nu cont şi de opţiunea angajatului cu privire la zilele în care doreşte să fie liber .
Întrebarea mea este concretă şi din păcate nu m-aţi lămurit cu nimic în acest sens .
Experiza mea este în penologie nu în resurse umane şi legislaţia muncii de aceea vă solicit aceste lămuriri, eu lucrând în sistemul în care se execută pedepsele privative de libertate .
Promit ca anul acesta să mă înscriu la un curs de master în legislaţia muncii şi managementul resurselor umane .
Recunoscător în continuare .
O zi plăcută în continuare şi cu ocazia zilei de 8 martie, vă urez toate cele bune, un an cu împliniri şi multă sănătate, precum şi celor dragi dumneavoastră .

Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

1 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ioana Popa
 Expert Ioana Popa
a raspuns la intrebare la 11 Mar. 2013
Nu stiu in ce domeniu desfasurati dvs expertiza, eu nu desfasor expertiza in legislatia muncii, acest lucru o fac cei de la ITM sau inspectia muncii. Este alegerea dvs la ce fel de cursuri sau programe de studii va inscrieti, nu vad relevanta in intrebarea adresata sincer.

Cred ca v-am raspuns destul de clar, dar vad ca nu m-ai inteles. Am sa repet: zilele de repaus saptamanal, cele doua zile consecutive de care vorbiti, se stabilesc la nivel de unitate in functie de specificul activitatii desfasurate in cadrul ei. Pentru lucrul in schimb ele se acorda si in alte zile din saptamana, daca trebuie sa lucrati in weekend. Angajatorul nu este obliugat sa le acorde atunci cand doriti dvs, ci va stabili la nivel intern prin CCM sau RI cand anume se acorda, in ce zile.

Cu parere de rau, dar intrebarile dvs probabil nu sunt foarte clare din moment ce nu ajung la raspunsul pe care il doriti.


Alte intrebari despre Timp de munca