ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro

control ITM firma engros


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Buna ziua.

1. Avem un control de la ITM. In urma cu 3-4 ani cei de acolo ne-au obligat sa intocmim un dosar cu o firma acreditata de ei care realizeaza aceste dosare despre riscurile legate de activitatea noastra. Acum , venind o alta persoana de la ITM ne spune ca acel dosar nu este bun de nimic si ca trebuie sa realizam alt dosar. Bineinteles cu alti bani. Dar acest nou dosar, in cazul in care la anul va veni alta persoana in control, va mai fi valabil sau suntem luati doar de prosti?
2. Noi functionam ca si un depozit engros care livreaza marfa la magazinele de profil din oras. Avem un angajat si unul dintre asociati care nu este angajat care livreaza marfa catre acestea. Cei de la ITM ne-au cerut sa cerem de la Registrul Comertului o hartie cum ca executam transport de marfuri. Noi nu facem transport de marfuri, doar o parte din marfa pe care o vindem o livram la clienti cu o masina mica, nu cu microbuse sau camioane sau alte masini de trasnsport. Mentionez ca nu am facturat niciodata si nici nu facturam transport clientilor. Avem nevoie de asemenea hartii de la Registrul Comertului?

Adaugata in: Abateri disciplinare
Mihai Popa
 User  Mihai Popa
a intrebat la 03 Nov. 2013
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

1 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ioana Popa
 Expert Ioana Popa
a raspuns la intrebare la 04 Nov. 2013
1. Dupa aprecierea mea, depinde pe ce perioada este facut acel contract, pe de o parte, si pe de alta parte daca firma mai este sau nu acreditata de ITM. Daca insa simtiti prezenta o situatie abuziva, puteti contesta decizia emisa de ITM.

2. Normal nu ar trebui sa aveti nevoie de o astfel de hartie, cat timp nu taxati serviciul de transport ca si activiate specifica unitatii. Si mai ales daca faceti acest lucru din propria initiativa, ca parte din relatia client - firma. Intrebati si la ORC sa vedeti daca intr-adevar se impune acest document, personal consider ca nu ar trebui.

Alte intrebari despre Abateri disciplinare

TOP RASPUNSURI 2024