ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro


Acte necesare pentru stimulentul de insertie


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Buna ziua!
Sunt in concediu crestere copil (am facut cererea pentru 1 an de zile), si vreau sa ma intorc la munca. Ce documente trebuie sa intocmesc pentru a beneficia de stimulentul de insertie?
Multumesc!

Ramona Pupezescu
 User  Ramona Pupezescu
a intrebat la 03 Oct. 2013
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

2 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ramona Pupezescu
 User Ramona Pupezescu (IRU, MEGAGIS SRL)
a raspuns userului Ioana Popa la 03 Oct. 2013
Multumesc!
Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [1] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ioana Popa
 Expert Ioana Popa
a raspuns la intrebare la 03 Oct. 2013
Documentele pentru stimulent de insertie se depun dupa ce reluati activitatea. Conditiile de acordare a cestui venit si documentele necesare le regasiti aici: http://www.protectiacopilului6.ro/directia-protectie-sociala_doc_29_serviciul-alocatii-si-indemnizatii_pg_0.htm

Acte necesare pentru stimulent sunt:

- cerere (Anexa 6 la HG nr.57/2012)
- actul de identitate al solicitantului (copie şi original);
- certificatul de naştere al copilului pentru care se solicită dreptul (copie şi original); hotăr?rea judecătorească de ?ncredinţare ?n vederea adopţiei sau de ?ncredinţare a adopţiei, hotăr?rea judecătorească sau hotăr?rea comisiei pentru protecţia copilului pentru măsura plasamentului ?n regim de urgenţă (copie şi original);
- certificatele de naştere ale tuturor copiilor născuţi după data de 1 ianuarie 2006 (copie şi original) sau livret de familie (copie si original);
- certificat căsătorie (copie şi original);
- adeverinţă tip eliberată de angajator, din care să rezulte că persoana ?ndreptăţită :

- a beneficiat de concediu de maternitate (pre şi postnatal), (să se precizeze perioada),
- a realizat venituri salariale supuse impozitului pe venit, potrivit Codului Fiscal, timp de 12 luni anterior datei naşterii copilului (nu interesează cuantumul acestora);

- realizează venituri ?n prezent, cu precizarea datei (zi/luna/an) de reluare a activităţii;
- adeverinţa privind stagiul de cotizare, eliberată de către Casa de Pensii a Municipiului Bucureşti;
- dosar cu şina din carton (coperţi ?ntregi);
- pentru plata ?n cont bancar - extras de cont pe numele solicitantului

Alte intrebari despre Concedii