ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro


adeverinta angajator semnata de cel care o intocmeste


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Este suficient daca o adeverinta ceruta de un angajat este semnata din partea angajatorului numai de persoana care o intocmeste, sau trebuie semnata si de reprezentantul legal al firmei? Este reglementat in vreun act normativ acest lucru?

multumesc

Adaugata in: Drepturi salariale
Iuliana Miu
 User  Iuliana Miu
a intrebat la 26 Sep. 2013
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

2 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ioana Popa
 Expert Ioana Popa
a raspuns userului Ioana Popa la 26 Sep. 2013
Dreptul de semnatura asupra documentele eliberate din firma se stabileste de catre angajator (asociatul unic sau asociatii firmei), fie prin actul constitutiv, fie prin imputernicire, uneori si prin fisa de post.
Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ioana Popa
 Expert Ioana Popa
a raspuns la intrebare la 26 Sep. 2013
Orice document de acest tip trebuie semnat de angajator sau reprezentatul legal al angajatorului. Daca persoana care elibereaza adeverinta are si rolul de reprezentant legal, atunci este suficienta semnatura lui.

Alte intrebari despre Drepturi salariale