ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro

Neacordarea primei de vacanta


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Buna ziua, as dori sa stiu daca mai am dreptul legal la prima de vacanta pe perioda lucrata corespunzatoare din 2012, dat fiind ca am incetat CM in data 16.06.2012 si la acel moment cand mi s-a facut lichidarea nu fusese aprobat inca in institutie fondul pentru aceste prime. Primele de vacanta au fost acordate abia in decembrie 2012 cand eu nu mai eram salariata firmei. In urma cererii mele recente adresate conducerii firmei in vederea acordarii acestui drept restant, mi s-a raspuns ca nu au baza legala de acordare a primei pentru ca nu mai sunt salariata lor si nu au cum sa motiveze la ANAF. E corect? Va multumesc pentru raspuns!

Adaugata in: Drepturi salariale
Paula Antonescu
 User  Paula Antonescu
a intrebat la 27 Feb. 2013
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

5 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ioana Popa
 Expert Ioana Popa
a raspuns userului Paula Antonescu la 27 Feb. 2013
Depinde cand a fost introdusa in CCM aceasta prevedere. Daca a fost introdusa dupa ce ati plecat nu aveau de ce sa o acorde. La data la care au acordat prima intr-adevar nu mai figurati ca salariat si nu au obligatia sa va acorde bonificatii.
Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Paula Antonescu
 User Paula Antonescu
a raspuns userului Ioana Popa la 27 Feb. 2013
Da, este prevazuta in CCM, dar pe 2012 a fost acordata in firma angajatilor abia in decembrie 2012, cand eu nu mai eram acolo. Ma interesa daca motivatia lor cum ca nu mai au baza legala de acordare in momentul de fata (intrucat nu mai am CM cu firma) este justa si poate fi atacata cumva. Dupa parerea mea consider ca sunt tot drepturi salariale prevazute in CCM si neacordate. Va multumesc mult pentru atentie!
Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ioana Popa
 Expert Ioana Popa
a raspuns userului Paula Antonescu la 27 Feb. 2013
Daca este prevazuta in CCM atunci categoric trebuia sa o primiti. Dar daca a fost cuprinsa in CCM dupa ce a incetatat relatia de munca nu prea aveti ce face. Depinde si ce scrie in CCM referitor la acordara acestui drept, care sunt conditiile de acordare stabilite de angajator.
Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Paula Antonescu
 User Paula Antonescu
a raspuns userului Ioana Popa la 27 Feb. 2013
Sa inteleg ca ramane la latitudinea angajatorului, chiar daca prevderea acestui beneficiu este stipulata in CCM si s-a acordat celorlati colegi disponibilizati dupa mine! Va multumesc pentru promptitudinea raspunsului!
Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ioana Popa
 Expert Ioana Popa
a raspuns la intrebare la 27 Feb. 2013
Primele de vacanta nu sunt prevazute legal, ele se acorda daca angajatorul doreste acest lucru si cuprinde o astfel de prevedere in Contractul colectiv de munca. Este un beneficiu acordat salariatilor care intra in concediu acolo unde este prevazut.

Alte intrebari despre Drepturi salariale

TOP RASPUNSURI 2024