ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro

Fisa de post COR 215205


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Va rog, ma poate ajuta cineva cu un model de fisa de post pentru COR 215205?

Multumesc frumos!

Adaugata in: Fisa postului
Gabriela Arghir
 User  Gabriela Arghir
a intrebat la 25 Feb. 2013
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

1 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ioana Popa
 Expert Ioana Popa
a raspuns la intrebare la 25 Feb. 2013
Inginer productie


I. Identificarea postului

1. Numele si prenumele titularului: ............

2. Denumirea postului: Inginer productie

[Daca in organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]

3. Pozitia in COR / Cod: 215205

[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]

4. Departamentul / locatia: Productie

[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]

5. Nivelul postului: Executie

6. Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):

Se subordoneaza Sefului de departament

[Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]


II. Descrierea postului

1. Scopul general al postului

Ocupantul postului trebuie sa se asigure de managemetul sistemului de productie.

[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]

2. Competente personale:

sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);
sa nu aiba antecedente penale
sa fie apt din punct de vedere medical


3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului

Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.

este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa
este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune;


Atributii

- sa foloseasca timpul de munca exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu, in acest sens, nu se ocupa in timpul de munca de activitati care nu sunt cuprinse in atributiile si indatoririle sale ori nu sunt dispuse de sefi ierarhici
- sa identifice responsabilitatile si sarcinile angajatilor din subordinea sa
- sa pregateasca tabelul zilnic de productie
- sa urmareasca structura SAP a modelelor care se asambleaza pe banda de productie
- sa raspunda de exploatarea corecta si rationala a utilajelor din sectorul pe care il coordoneaza
- sa urmareasca si sa raspunda de indeplinirea sarcinilor fiecarui angajat din subordinea sa, precum si de incadrarea in normele de consum a materiilor prime, materialelor si energiei
- sa realizeze sarcinile de productie luand in considerare reviziile si utilizand forta de munca si utilajele in mod eficient pentru a se asigura ca productia corespunde standardelor necesare si regulilor de calitate pentru toate produsele
- sa administreze utilizarea corecta a stocurilor de materii prime si materiale
- sa raporteze nivelul pierderilor de produse si materiale si precautile aplicate pentru reducerea acestora
- sa se implice direct in proiectele TPM (mentenanta total productiva), conduce activitatea TPM din sectorul sau de activitate
- sa instruiasca salariatii prin instructajele periodice legate de siguranta la locul de munca, prevenirea si stingerea incendiilor si instruirea tehnologica
- sa asigure implementarea si imbunatatirea continua a sistemelor de management integrat calitate mediu
- sa coordoneze activitatea angajatilor din subordine
- sa realizeze sarcini de productie prin folosirea eficienta a fortei de munca si a masinilor
- sa supervizeze exploatarea corecta si rationala a utilajelor din sectorul pe care il coordoneaza
- sa supervizeze incadrarea in normele de consum a materiilor prime, materialelor si energiei
- sa asigure respectarea standardelor de calitate
- sa investigheze si sa rezolve problemele care apar pe parcursul procesului de productie
- sa respecte standardele cu privire la imaginea firmei si a brandurilor comercializate
- sa se preocupe de perfectionarea pregatirii profesionale
- sa se preocupe de planificarea activitatii proprii
- sa se preocupe de elaborarea materialului documentar
- sa participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei
- sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;
- sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;
- sa acorde ajutor, atat cat este rational posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situatie de pericol;
- sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora;
- sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati;
- sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atat timp cat este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale;
- sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti colegi
- sa informeze de indata administratorul despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut;
- sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept.

[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, sarcinile/ atributiile/ activitatile, responsabilitatile postului pot diferi.
Atentie! Raspunderea juridica generata de nerespectarea obligatiilor stabilite prin prezenta se va stabili in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, precum si in baza procedurilor reglementate in Regulamentul Intern al firmei.]

4. Obligatii si Restrictii:

nu executa nici o sarcina suplimentara legata de activitatea sa decat daca ea vine de la persoanele autorizate si daca vine pe cale ierarhica si se incadreaza in prevederile legale;
sa asigure pastrarea secretului profesional privind activitatile ce se desfasoara in cadrul spatiului de lucru;
este strict interzisa consumarea de bauturi alcoolice inainte de intrarea in serviciu sau pe timpul serviciului;


5.Conditiile de lucru ale postului

a. Desfasurarea activitatii la birou

Cazurile speciale sunt stabilite cu atentie in cadrul echipei de lucru;

Va fi raspunzator si utilizeaza:
Echipamente
Baze de date

b. Conditii de formare profesionala

Participa la sesiuni de formare si perfectionare

[Conditiile de la punctele a si b se decid la nivelul fiecarei firme, in functie de conditiile specifice si de posibilitati, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]

c. Delegare (inlocuitori, sarcini delegate)

- Doar in situatii de urgenta

[De obicei, fiecare firma stabileste si mentioneaza numele persoanei inlocuitoare, cu precizarea responsabilitatilor si a sarcinilor pe perioada delegarii.]


III. Specificatiile postului

1. Nivelul de studii ? superioare
Pregatire profesionala si experienta practica in domeniu.

[Nivelul de studii pentru fiecare post difera in functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]

2. Aptitudini si competente personale

- incredere in sine;
- atentie distributiva
- ascultare activa
- bune abilitati de planificare si organizare a activitatii
- indemanare;
- concentrare;
- punctualitate;
- capacitatea de a invata;
- spirit de echipa dezvoltat
- capacitatea de a lucra individual
- aptitudini tehnice;
- dispus intotdeauna sa-si imbogateasca bagajul de cunostinte
- solide cunostinte de cultura generala
- limbi straine
- capacitate de analiza si sinteza in valorificarea fondului de informatii la elaborarea materialului documentar
- cunostinte in domeniul vanzarilor
- operativitate in furnizarea informatiilor
- spirit cooperant in crearea si cultivarea relatiilor de parteneriat
- profesionalism in realizarea materialului promotional

[In functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma se pot solicita si alte competente.]

3. Program de lucru

Pentru un program normal de lucru, 8 ore/ zi.

Program: L-V: ............................, cu pauza de masa,
S-D: ..................................................

Data


Numele si semnatura titularului postului, Numele si semnatura superiorului ierarhic,


A P R O B A T
Director General

Alte intrebari despre Fisa postului

TOP RASPUNSURI 2024