ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro

fisa de post muncitor constructii cai ferate


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Va rog frumos sa ma ajutati si pe mine cu:
- fisa de post pt. muncitor necalificat in constructii cai ferate;
- sef sector transporturi;
- lucrator pt. drumuri si cai ferate;
- meserias intretinere cale;
- constructor cai ferate;
Mie imi trebuie toate, dar ma ajuta oricare din ele.
Multumesc frumos!

Adaugata in: Fisa postului
Gabriela Arghir
 User  Gabriela Arghir
a intrebat la 26 Iul. 2012
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

1 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ioana Popa
 Expert Ioana Popa
a raspuns la intrebare la 30 Iul. 2012
FISA DE POST
Inginer Cai Ferate, Drumuri si Poduri

I. Identificarea postului

1. Numele si prenumele titularului: ............

2. Denumirea postului: Inginer Cai Ferate, Drumuri si Poduri
[Daca in organigrama dvs. denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]

3. Pozitia in COR / Cod: 214204
[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]

4. Departamentul / locatia: Tehnic
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]

5. Nivelul postului: Executie

6. Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
Se subordoneaza inginerului-sef.

[Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]


II. Descrierea postului

1. Scopul general al postului
Titularul postului are rolul de a presta activitati in pregatirea si aplicarea planurilor si proiectelor pentru cladirea, drumul ori calea ferate ce urmeaza a fi construite ori reabilitate sau evaluate.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]

2. Competente personale:
- sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);
- sa nu aiba antecedente penale.

3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza, corespunzatoare unei parti de 100% din salariu de baza.
- este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa
- este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune;

Atributii
- sa elaboreze planurile de constructie
- sa pregateasca planurile de proiect pentru procesul de constructie
- sa elaboreze bugetul pentru proiectul de constructie sau o parte din acesta
- sa supravegheze munca in numele proprietarului proiectului, in masura in care acest lucru este stipulat in acordurile contractuale;
- sa elaborarea proiectelor de drumuri si poduri
- sa realiozeze proiectare asistata pe calculator
- sa se ocupe de dezvoltarea procedurilor in vederea cresterii eficientei si calitatii
- sa integreze si sa respecte politicile de calitate in activitatea pe care o desfasoara
- sa participe la inspectiile pe teren efectuate de consultant
- sa confirme respectarea intocmai de catre constructor a prevederilor documentatiilor tehnice
- sa organizeze lucrarile pe santier;
- sa verifice planurile de executie si sa propuna solutii constructive pentru rezolvarea neconformitatilor identificate si a tehnologiilor;
- sa tudiaza detaliile de proiectare si documentatia tehnica necesara pentru lucrarile de constructie;
- sa urmareasca executia lucrarilor pe santier din punct de vedere al cantitatii, calitatii, si respectarii termenelor de executie;
- sa realizeze cartea constructiei;
- sa intocmeasca si/sau sa verifice atasamente, situatiile de lucrari, rapoarte de lucru, procese verbale si orice alta documentatie cu caracter tehnic;
- sa urmareasca aprovizionarea cu materiale comandate, pentru ca acestea sa se faca la timp si sa verifice existenta documentelor de calitate;
- sa participe la pregatirea documentelor pentru Receptia Lucrarilor;
- sa participe la elaborarea Cartii Tehnice a Constructiei la Terminarea Lucrarilor;
- sa intocmeasca Rapoartele Tehnice pentru fundamentarea cererilor de plata in conformitate cu instructiunile de plata, anexa la contractul de finantare;
- sa participe la fazele determinante din partea consultantului;
- sa faca teste de punere in functiune pentru masini si echipamente;
- sa intretina ustensilele de lucru, masinile si alte echipamente;
- gestionarea sistemului de management al calitatii la nivel de locatii;
- oferirea de informatii tehnice si mentinerea relatiei cu clientul pe parcursul derularii proiectului;
- sa mentina curatenia;
- sa anunte de indata administratorul ori superiorul ierarhic orice neregula constatata;
- foloseste materialele si echipamentele de protectia muncii din dotare in timpul activitatilor intreprinse;
- sa manifeste disponibilitate catre dialog, receptivitate, calm, tact in relatiile de serviciu;
- sa raspunda la toate solicitarile venite din partea sefului de echipa sau a oricarei persoane investite sa-i solicite pentru indeplinirea unor sarcini conforme fisei postului;
- sa manifeste grija deosebita in manuirea si utilizarea materialelor si echipamentelor pe care le are in primire pentru a evita avarierea, distrugerea sau pierderea lor;
- sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;
- sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;
- angajatul trebuie sa utilizeze, potrivit instructiunilor de utilizare a substantele periculoase, instalatiile ,utilajele, masinile, aparatura si echipamentele de lucru;
- sa acorde ajutor, atat cat este rational posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situatie de pericol;
- angajatul va desfasura activitatea in asa fel incat sa nu expuna la pericole de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana proprie sau alti angajati, in conformitate cu pregatirea si instruirea in domeniul protectiei muncii primita de la angajatorul sau.

In acest scop angajatul are urmatoarele obligatii:
- sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora;
- sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati;
- sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atat timp cat este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale;
- sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti participanti.
- sa informeze de indata administratorul despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut;
- sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept.

[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, sarcinile/ atributiile/ activitatile, responsabilitatile postului pot diferi.
Atentie! Raspunderea juridica generata de nerespectarea obligatiilor stabilite prin prezenta se va stabili in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, precum si in baza procedurilor reglementate in Regulamentul Intern al firmei.]

4. Restrictii:
- nu executa nici o sarcina suplimentara legata de activitatea sa decat daca ea vine de la persoanele autorizate si daca vine pe cale ierarhica si se incadreaza in prevederile legale;
- sa asigure pastrarea secretului profesional privind activitatile ce se desfasoara in cadrul spatiului de lucru;
- este strict interzisa consumarea de bauturi alcoolice inainte de intrarea in serviciu sau pe timpul serviciului;
- la plecarea din imobil, indiferent de motiv, trebuie sa lase echipamentul curat, iar
celelalte mijloace pe care le-a folosit in buna stare.

5. Conditiile de lucru ale postului
a. Desfasurarea activitatii
Acesta isi desfasoara activitatea pe teren si la birou
b. Conditii de formare profesionala:
Participa la diverse traininguri, conferinte.
[Conditiile de la punctele a si b se decid la nivelul fiecarei firme, in functie de conditiile specifice si de posibilitati, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
c. Delegare (inlocuitori, sarcini delegate)
- Doar in situatii de urgenta
[De obicei, fiecare firma stabileste si mentioneaza numele persoanei inlocuitoare, cu precizarea responsabilitatilor si a sarcinilor pe perioada delegarii.]

6. Responsabilitatile postului:
In raport cu aparatura si materialele utilizate:
o echipamente specifice sau de uz general si specific pe care le are in dotare

7. Indicatori de performanta (SMO):
Modul de indeplinire cantitativa si calitativa a sarcinilor;
Modul de raspuns la alte solicitari decat cele curente.
(In functie de specificul firmei, pot fi utilizati indicatori diferiti, cu valori diferite, in limitele responsabilitatilor si performantelor cerute de post.)


III. Specificatiile postului

1. Nivelul de studii
Studii superioare de specialitate, Facultatea de Cai ferate, drumuri si poduri
(Nivelul de studii pentru fiecare post difera in functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.)

2. Aptitudini personale
- incredere in sine;
- rapiditate in reactii si judecata;
- concentrare;
- promptitudine;
- punctualitate.
(In functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma se pot solicita si alte competente.)

3. Program de lucru: 8 ore/zi, 40 ore/saptamana.

Data

Numele si semnatura titularului postului, Numele si semnatura superiorului ierarhic, APROBAT
Director General

Alte intrebari despre Fisa postului

TOP RASPUNSURI 2024