Fisa de post pt electromecanic - cor:742214
ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A
Urmareste
Buna ziua. Va rog sa ma ajutati si pe mine cu o fisa de post pt electromecanic avand codul COR 742214. Va multumesc. Am cautat peste tot si nu am gasit nimic.
Buna ziua. Va rog sa ma ajutati si pe mine cu o fisa de post pt electromecanic avand codul COR 742214. Va multumesc. Am cautat peste tot si nu am gasit nimic.
Adaugata in:
User Valentin Mitrache
a intrebat la 23 Ian. 2013
a intrebat la 23 Ian. 2013
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!
2 raspunsuri
User Valentin Mitrache
a raspuns userului Ioana Popa la 25 Ian. 2013
a raspuns userului Ioana Popa la 25 Ian. 2013
va multumesc foarte mult !imi este de foarte mare ajutor
Expert Ioana Popa
a raspuns la intrebare la 23 Ian. 2013
a raspuns la intrebare la 23 Ian. 2013
Fisa post Electromecanic
I. Identificarea postului
1. Numele şi prenumele titularului: ............
2. Denumirea postului: Electromecanic
[Dacă ?n organigrama dvs. denumirea postului diferă de cea din COR, va trebui să mentionaţi ?n fişă şi denumirea din COR.]
3. Poziţia in COR / Cod: 742214
[?n cazul ?n care denumirea postului din firma dvs. nu se regăseşte ?n COR, va trebui să treceţi codul din COR pentru denumirea cea mai apropiată din punct de vedere al sarcinilor şi responsabilităţilor.]
4. Departamentul / locaţia: ................
[Repartizarea se va face conform mărimii, specificului şi organigramei firmei.]
5. Nivelul postului:
Execuţie
6. Relaţii ierarhice (control, ?ndrumare, posturi supervizate):
................
[Pentru punctele a, b şi c se va ţine cont de mărimea, specificul şi organigrama firmei.]
II. Descrierea postului
1. Scopul general al postului
Practicanţii unei astfel de ocupaţii montează, reglează şi repară aparate şi echipamente electrice şi energetice de toate tipurile (motoare electrice, dinamuri, tablouri de comandă şi distribuţie, instrumente sau componente electrice la maşini, autovehicule, precum şi partea electrică la obiectele de uz casnic etc.).
[?n funcţie de mărimea, specificul şi organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regăsi detaliat ?n obiectul contractului definit ?n CIM semnat de părţi.]
2. Descrierea sarcinilor / atribuţiilor / activităţilor postului
Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezent?nd 100% din norma de bază corespunzătoare unei părţi de 100% din salariu de bază.
- este direct răspunzător de ?ndeplinirea ?ntocmai a atribuţiilor şi prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite ?n prezenta fişă
- este direct răspunzător de păstrarea bunurilor materiale sau de altă natură pe care le are ?n gestiune.
Atribuţii
- execută lucrări de reparaţie la maşini electrice;
- verifică şi realizează ungerea rulmenţilor, lagărelor;
- controlează regimul de funcţionare a maşinilor electrice, vibraţii, regim tehnic;
- montează şi demontează, ?nlocuieşte motoare electrice defecte;
- ?ntreţine şi repară sisteme de ventilaţie care au ventilatorul cuplat direct pe axul motorului pentru diverse instalaţii;
- execută dispozitive pentru fixarea aparatelor electrice pe maşini şi utilaje;
- ?ntreţine şi repară sistemele de ventilaţie ale echipamentelor electrice
- verifică ventilaţia maşinilor electrice;
- verifică starea cuplajelor şi le ?nlocuieşte pe cele uzate;
- execută diverse lucrări de natură mecanică pentru echipamentele electrice (repară dulapuri electrice, doze, cutii de legătură, sisteme de blocare, reţele de ?mpăm?ntare).
- să anunţe de ?ndată administratorul orice neregulă constatată;
- să manifeste disponibilitate către dialog, receptivitate, calm, tact ?n relaţiile de serviciu;
- să răspundă la toate solicitările venite din partea administratorului pentru ?ndeplinirea unor sarcini conforme fişei postului;
- să manifeste grijă deosebită ?n m?nuirea şi utilizarea materialelor şi echipamentelor pe care le are ?n primire pentru a evita avarierea, distrugerea sau pierderea lor;
- să fie cinstit, loial şi disciplinat, d?nd dovadă ?n toate ?mprejurările de o atitudine civilizată şi corectă faţă de toate persoanele cu care vine in contact;
- să respecte cu stricteţe regulile de protecţie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfăşoară serviciul;
- angajatul trebuie sa utilizeze, potrivit instrucţiunilor de utilizare a substanţele periculoase, instalaţiilor, utilajele, maşinile, aparatura şi echipamentele de lucru;
- să acorde ajutor, at?t c?t este raţional posibil, oricărui alt salariat aflat ?ntr- o situaţie de pericol;
- angajatul va desfăşura activitatea ?n aşa fel ?nc?t să nu expună la pericole de accidentare sau ?mbolnăvire profesională persoana proprie sau alţi angajaţi, ?n conformitate cu pregătirea şi instruirea ?n domeniul protecţiei muncii primită de la angajatorul său.
[?n funcţie de mărimea, specificul şi organigrama firmei, sarcinile / atribuţiile / activităţile pot diferi.]
Angajatul are următoarele obligaţii:
- să- şi ?nsuşească şi să respecte normele şi instrucţiunile de protecţie a muncii şi măsurile de aplicare a acestora;
- să aducă la cunoştinţă de ?ndată administratorului accidentele de muncă suferite de propria persoană sau de alţi angajaţi;
- să coopereze cu persoanele cu atribuţii specifice ?n domeniul securităţii şi sănătăţii ?n muncă, at?t timp c?t este necesar, pentru realizarea oricărei sarcini sau cerinţe impuse de autoritatea competentă pentru prevenirea accidentelor şi bolilor profesionale;
- să refuze ?ntemeiat executarea unei sarcini de muncă dacă aceasta ar pune ?n pericol de accidentare sau ?mbolnăvire profesională persoana sa sau a celorlalţi participanţi.
- să informeze de ?ndată superiorul ierarhic despre orice deficienţă constatată sau eveniment petrecut;
- să execute alte activităţi ?n legătură cu ?ndeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept.
- nu execută nici o sarcină suplimentară legată de activitatea sa dec?t dacă ea vine de la persoanele autorizate şi dacă vine pe cale ierarhică şi se ?ncadrează ?n prevederile legale;
- să asigure păstrarea secretului profesional privind activităţile ce se desfăşoară ?n cadrul spatiului de lucru;
- este strict interzisă consumarea de băuturi alcoolice ?nainte de intrarea ?n serviciu sau pe timpul serviciului.
[?n funcţie de mărimea, specificul şi organigrama firmei, responsabilităţile postului pot diferi.
Atenţie! Răspunderea juridică generată de nerespectarea obligaţiilor stabilite prin prezenta se va stabili ?n conformitate cu prevederile legislaţiei ?n vigoare, precum şi ?n baza procedurilor reglementate ?n Regulamentul Intern al firmei.]
5. Condiţiile de lucru ale postului
Program de lucru: 8 ore, care se suplimenteayă c?nd este cazul.
- Se va asigura corelarea acestor dispoziţii cu acelea ale clauzei specifice din CIM, precum şi cu prevederile din anexele la RI / CCM la nivel de unitate referitoare la alternanţa turelor, dacă este cazul, respectiv la programul de lucru inegal.
a. Activitatea se desfăşoară ?n diferite medii, unde sunt instalate aparaturile electrice, adică:
- fabrici;
- ateliere
- birouri
- case particulare.
b. Riscuri. Alte notificări speciale
- Risc moderat, cu excepţia situaţiilor ?n care se lucrează ?n zone greu accesibile, se lucrează cu utilaje necorespunzătoare sau nu se respectă normele de protecţie a muncii
c. Condiţii de formare profesională: Participă la diverse trainninguri, conferinţe.
[Condiţiile de la punctele a, b, c si d se decid la nivelul fiecărei firme, ?n funcţie de condiţiile specifice şi de posibilităţi, precum şi de nevoile pentru postul respectiv ?n firmă.]
6. Gradul de autonomie
- Estimează costurile lucrărilor, anexele tehnice la contract, rapoarte tehnice de execuţie ?n colaborare cu arhitectul
- Determină pierderile termice ale construcţiei şi stabileşte necesarul de echipamente şi materialele de izolaţie
- Supervizează, coordonează şi inspectează activitatea tehnicienilor, muncitorilor, proiectanţilor
- Verifică cu atenţie existenţa materialelor de protecţie la preluarea locului de munca şi raportează aspectele identificate şefului ierarhic superior.
- ?ntreprinde acţiuni ?ndreptate spre utilizarea eficientă a mijloacelor materiale şi a forţei de muncă
- Facilitează procesul de luare a deciziilor la nivelul factorilor de conducere şi de transmitere a acestora către executanţi, pe cale verbală sau scrisă.
- Organizează instruirea muncitorilor din formaţie şi să asigure supravegherea aplicării tuturor reglementărilor ?n domeniul muncii
[Se referă la alte posturi dec?t cele aflate in subordinea directa. Autoritatea se stabileşte in fiecare firmă de către conducere, pentru fiecare post ?n parte - ?n funcţie de mărimea, specificul şi organigrama firmei.
a. Delegare (?nlocuitori, sarcini delegate)
- ?n funcţie de situaţie
[De obicei, fiecare firmă stabileşte şi menţionează numele persoanei ?nlocuitoare, cu precizarea responsabilităţilor şi a sarcinilor pe perioada delegării.]
7. Indicatori de performanţă:
Modul de ?ndeplinire cantitativă şi calitativă a sarcinilor;
Modul de răspuns la alte solicitări dec?t cele curente.
[?n funcţie de specificul firmei, pot fi utilizaţi indicatori diferiţi, cu valori diferite, ?n limitele responsabilităţilor şi performanţelor cerute de post.]
7. Perioada de evaluare a performanţelor
Anual
[Se stabileşte ?n funcţie de sistemul de evaluare din fiecare firmă.]
8. Evoluţii posibile.............
[Se stabileşte ?n funcţie de planificarea carierei din fiecare firmă.]
b. Specificaţiile postului
1. Nivelul de studii
Studii superioare de specialitate
.
[Nivelul de studii pentru fiecare post difera in functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
2. Dezvoltare profesională
Identificarea nevoilor de formare şi planificare a activităţilor metodice
- Identifică nevoile proprii de formare;
- Identificarea necesarului propriu de formare, ?n funcţie de dinamica informaţiei din domeniu;
- Manifestarea unei atitudini obiective ?n autoevaluare;
- Planifică activităţi metodice;
- Planificarea activităţii metodice zilnic, ţin?nd cont de nevoile proprii identificate, de activităţile metodice şi de perfecţionare comunicate la nivel naţional, la nivel de judeţ sau la nivel de unitate.
Participare la propria formare şi valorificarea achiziţiilor
- Participarea la propria formare şi dezvoltare personală şi profesională;
- Manifestarea unui interes constant pentru activităţi care conduc la propria dezvoltare, at?t ?n plan profesional, c?t şi ?n plan personal;
- Valorifică informaţiile achiziţionate;
- Aplicarea, ?n activitatea didactică, a informaţiilor obţinute ?n cadrul ?nt?lnirilor metodice, a cursurilor de formare sau prin studiu individual.
[?n funcţie de specificul şi mărimea firmei, precum şi de nevoile pentru postul respectiv ?n firmă se pot solicită şi alte calificări / specializări.]
2. Caracterisitici personale
- seriozitate/responsabilitate,
- loialitate,
- hotăr?re,
- adaptabilitate;
- autocontrol;
- atitudine pozitivă;
- spirit de observaţie;
- răbdare;
- viteză de reacţie;
- capacitate de orientare ?n spaţiu;
- capacitate de comunicare;
- spirit de observaţie şi atenţie la detaliu;
- spirit de initiaţivă cu predispoziţie spre acţiune;
- iniţiativă, creativitate, receptivitate;
- capacitate de adaptare la sarcini de lucru schimbătoare;
- capacitate de a lucra cu minimum de supervizare;
- asumarea responsabilităţilor;
- rezistenţă la stres.
[?n funcţie de specificul şi mărimea firmei, precum şi de nevoile pentru postul respectiv ?n firmă se pot solicita şi alte competenţe.]
3. Experienţa de lucru necesară (vechimea ?n specialitatea cerută de post)
Minimum 1 an experienţă ?n domeniu.
[Experienţa de lucru necesară se stabileşte de fiecare firmă ?n funcţie de nevoile specifice pentru postul respectiv.]
Data,
Numele şi semnătura titularului postului, Numele şi semnătura superiorului ierarhic,
A P R O B A T
Director General
I. Identificarea postului
1. Numele şi prenumele titularului: ............
2. Denumirea postului: Electromecanic
[Dacă ?n organigrama dvs. denumirea postului diferă de cea din COR, va trebui să mentionaţi ?n fişă şi denumirea din COR.]
3. Poziţia in COR / Cod: 742214
[?n cazul ?n care denumirea postului din firma dvs. nu se regăseşte ?n COR, va trebui să treceţi codul din COR pentru denumirea cea mai apropiată din punct de vedere al sarcinilor şi responsabilităţilor.]
4. Departamentul / locaţia: ................
[Repartizarea se va face conform mărimii, specificului şi organigramei firmei.]
5. Nivelul postului:
Execuţie
6. Relaţii ierarhice (control, ?ndrumare, posturi supervizate):
................
[Pentru punctele a, b şi c se va ţine cont de mărimea, specificul şi organigrama firmei.]
II. Descrierea postului
1. Scopul general al postului
Practicanţii unei astfel de ocupaţii montează, reglează şi repară aparate şi echipamente electrice şi energetice de toate tipurile (motoare electrice, dinamuri, tablouri de comandă şi distribuţie, instrumente sau componente electrice la maşini, autovehicule, precum şi partea electrică la obiectele de uz casnic etc.).
[?n funcţie de mărimea, specificul şi organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regăsi detaliat ?n obiectul contractului definit ?n CIM semnat de părţi.]
2. Descrierea sarcinilor / atribuţiilor / activităţilor postului
Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezent?nd 100% din norma de bază corespunzătoare unei părţi de 100% din salariu de bază.
- este direct răspunzător de ?ndeplinirea ?ntocmai a atribuţiilor şi prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite ?n prezenta fişă
- este direct răspunzător de păstrarea bunurilor materiale sau de altă natură pe care le are ?n gestiune.
Atribuţii
- execută lucrări de reparaţie la maşini electrice;
- verifică şi realizează ungerea rulmenţilor, lagărelor;
- controlează regimul de funcţionare a maşinilor electrice, vibraţii, regim tehnic;
- montează şi demontează, ?nlocuieşte motoare electrice defecte;
- ?ntreţine şi repară sisteme de ventilaţie care au ventilatorul cuplat direct pe axul motorului pentru diverse instalaţii;
- execută dispozitive pentru fixarea aparatelor electrice pe maşini şi utilaje;
- ?ntreţine şi repară sistemele de ventilaţie ale echipamentelor electrice
- verifică ventilaţia maşinilor electrice;
- verifică starea cuplajelor şi le ?nlocuieşte pe cele uzate;
- execută diverse lucrări de natură mecanică pentru echipamentele electrice (repară dulapuri electrice, doze, cutii de legătură, sisteme de blocare, reţele de ?mpăm?ntare).
- să anunţe de ?ndată administratorul orice neregulă constatată;
- să manifeste disponibilitate către dialog, receptivitate, calm, tact ?n relaţiile de serviciu;
- să răspundă la toate solicitările venite din partea administratorului pentru ?ndeplinirea unor sarcini conforme fişei postului;
- să manifeste grijă deosebită ?n m?nuirea şi utilizarea materialelor şi echipamentelor pe care le are ?n primire pentru a evita avarierea, distrugerea sau pierderea lor;
- să fie cinstit, loial şi disciplinat, d?nd dovadă ?n toate ?mprejurările de o atitudine civilizată şi corectă faţă de toate persoanele cu care vine in contact;
- să respecte cu stricteţe regulile de protecţie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfăşoară serviciul;
- angajatul trebuie sa utilizeze, potrivit instrucţiunilor de utilizare a substanţele periculoase, instalaţiilor, utilajele, maşinile, aparatura şi echipamentele de lucru;
- să acorde ajutor, at?t c?t este raţional posibil, oricărui alt salariat aflat ?ntr- o situaţie de pericol;
- angajatul va desfăşura activitatea ?n aşa fel ?nc?t să nu expună la pericole de accidentare sau ?mbolnăvire profesională persoana proprie sau alţi angajaţi, ?n conformitate cu pregătirea şi instruirea ?n domeniul protecţiei muncii primită de la angajatorul său.
[?n funcţie de mărimea, specificul şi organigrama firmei, sarcinile / atribuţiile / activităţile pot diferi.]
Angajatul are următoarele obligaţii:
- să- şi ?nsuşească şi să respecte normele şi instrucţiunile de protecţie a muncii şi măsurile de aplicare a acestora;
- să aducă la cunoştinţă de ?ndată administratorului accidentele de muncă suferite de propria persoană sau de alţi angajaţi;
- să coopereze cu persoanele cu atribuţii specifice ?n domeniul securităţii şi sănătăţii ?n muncă, at?t timp c?t este necesar, pentru realizarea oricărei sarcini sau cerinţe impuse de autoritatea competentă pentru prevenirea accidentelor şi bolilor profesionale;
- să refuze ?ntemeiat executarea unei sarcini de muncă dacă aceasta ar pune ?n pericol de accidentare sau ?mbolnăvire profesională persoana sa sau a celorlalţi participanţi.
- să informeze de ?ndată superiorul ierarhic despre orice deficienţă constatată sau eveniment petrecut;
- să execute alte activităţi ?n legătură cu ?ndeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept.
- nu execută nici o sarcină suplimentară legată de activitatea sa dec?t dacă ea vine de la persoanele autorizate şi dacă vine pe cale ierarhică şi se ?ncadrează ?n prevederile legale;
- să asigure păstrarea secretului profesional privind activităţile ce se desfăşoară ?n cadrul spatiului de lucru;
- este strict interzisă consumarea de băuturi alcoolice ?nainte de intrarea ?n serviciu sau pe timpul serviciului.
[?n funcţie de mărimea, specificul şi organigrama firmei, responsabilităţile postului pot diferi.
Atenţie! Răspunderea juridică generată de nerespectarea obligaţiilor stabilite prin prezenta se va stabili ?n conformitate cu prevederile legislaţiei ?n vigoare, precum şi ?n baza procedurilor reglementate ?n Regulamentul Intern al firmei.]
5. Condiţiile de lucru ale postului
Program de lucru: 8 ore, care se suplimenteayă c?nd este cazul.
- Se va asigura corelarea acestor dispoziţii cu acelea ale clauzei specifice din CIM, precum şi cu prevederile din anexele la RI / CCM la nivel de unitate referitoare la alternanţa turelor, dacă este cazul, respectiv la programul de lucru inegal.
a. Activitatea se desfăşoară ?n diferite medii, unde sunt instalate aparaturile electrice, adică:
- fabrici;
- ateliere
- birouri
- case particulare.
b. Riscuri. Alte notificări speciale
- Risc moderat, cu excepţia situaţiilor ?n care se lucrează ?n zone greu accesibile, se lucrează cu utilaje necorespunzătoare sau nu se respectă normele de protecţie a muncii
c. Condiţii de formare profesională: Participă la diverse trainninguri, conferinţe.
[Condiţiile de la punctele a, b, c si d se decid la nivelul fiecărei firme, ?n funcţie de condiţiile specifice şi de posibilităţi, precum şi de nevoile pentru postul respectiv ?n firmă.]
6. Gradul de autonomie
- Estimează costurile lucrărilor, anexele tehnice la contract, rapoarte tehnice de execuţie ?n colaborare cu arhitectul
- Determină pierderile termice ale construcţiei şi stabileşte necesarul de echipamente şi materialele de izolaţie
- Supervizează, coordonează şi inspectează activitatea tehnicienilor, muncitorilor, proiectanţilor
- Verifică cu atenţie existenţa materialelor de protecţie la preluarea locului de munca şi raportează aspectele identificate şefului ierarhic superior.
- ?ntreprinde acţiuni ?ndreptate spre utilizarea eficientă a mijloacelor materiale şi a forţei de muncă
- Facilitează procesul de luare a deciziilor la nivelul factorilor de conducere şi de transmitere a acestora către executanţi, pe cale verbală sau scrisă.
- Organizează instruirea muncitorilor din formaţie şi să asigure supravegherea aplicării tuturor reglementărilor ?n domeniul muncii
[Se referă la alte posturi dec?t cele aflate in subordinea directa. Autoritatea se stabileşte in fiecare firmă de către conducere, pentru fiecare post ?n parte - ?n funcţie de mărimea, specificul şi organigrama firmei.
a. Delegare (?nlocuitori, sarcini delegate)
- ?n funcţie de situaţie
[De obicei, fiecare firmă stabileşte şi menţionează numele persoanei ?nlocuitoare, cu precizarea responsabilităţilor şi a sarcinilor pe perioada delegării.]
7. Indicatori de performanţă:
Modul de ?ndeplinire cantitativă şi calitativă a sarcinilor;
Modul de răspuns la alte solicitări dec?t cele curente.
[?n funcţie de specificul firmei, pot fi utilizaţi indicatori diferiţi, cu valori diferite, ?n limitele responsabilităţilor şi performanţelor cerute de post.]
7. Perioada de evaluare a performanţelor
Anual
[Se stabileşte ?n funcţie de sistemul de evaluare din fiecare firmă.]
8. Evoluţii posibile.............
[Se stabileşte ?n funcţie de planificarea carierei din fiecare firmă.]
b. Specificaţiile postului
1. Nivelul de studii
Studii superioare de specialitate
.
[Nivelul de studii pentru fiecare post difera in functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
2. Dezvoltare profesională
Identificarea nevoilor de formare şi planificare a activităţilor metodice
- Identifică nevoile proprii de formare;
- Identificarea necesarului propriu de formare, ?n funcţie de dinamica informaţiei din domeniu;
- Manifestarea unei atitudini obiective ?n autoevaluare;
- Planifică activităţi metodice;
- Planificarea activităţii metodice zilnic, ţin?nd cont de nevoile proprii identificate, de activităţile metodice şi de perfecţionare comunicate la nivel naţional, la nivel de judeţ sau la nivel de unitate.
Participare la propria formare şi valorificarea achiziţiilor
- Participarea la propria formare şi dezvoltare personală şi profesională;
- Manifestarea unui interes constant pentru activităţi care conduc la propria dezvoltare, at?t ?n plan profesional, c?t şi ?n plan personal;
- Valorifică informaţiile achiziţionate;
- Aplicarea, ?n activitatea didactică, a informaţiilor obţinute ?n cadrul ?nt?lnirilor metodice, a cursurilor de formare sau prin studiu individual.
[?n funcţie de specificul şi mărimea firmei, precum şi de nevoile pentru postul respectiv ?n firmă se pot solicită şi alte calificări / specializări.]
2. Caracterisitici personale
- seriozitate/responsabilitate,
- loialitate,
- hotăr?re,
- adaptabilitate;
- autocontrol;
- atitudine pozitivă;
- spirit de observaţie;
- răbdare;
- viteză de reacţie;
- capacitate de orientare ?n spaţiu;
- capacitate de comunicare;
- spirit de observaţie şi atenţie la detaliu;
- spirit de initiaţivă cu predispoziţie spre acţiune;
- iniţiativă, creativitate, receptivitate;
- capacitate de adaptare la sarcini de lucru schimbătoare;
- capacitate de a lucra cu minimum de supervizare;
- asumarea responsabilităţilor;
- rezistenţă la stres.
[?n funcţie de specificul şi mărimea firmei, precum şi de nevoile pentru postul respectiv ?n firmă se pot solicita şi alte competenţe.]
3. Experienţa de lucru necesară (vechimea ?n specialitatea cerută de post)
Minimum 1 an experienţă ?n domeniu.
[Experienţa de lucru necesară se stabileşte de fiecare firmă ?n funcţie de nevoile specifice pentru postul respectiv.]
Data,
Numele şi semnătura titularului postului, Numele şi semnătura superiorului ierarhic,
A P R O B A T
Director General
Alte intrebari despre Fisa postului
- Emitere Fisa Postului in urma schimbarii pozitiei [1 raspuns]
- Cate persoane se pot inlocui concomitent la serviciu? [9 raspunsuri]
- Ce se poate intampla daca nu semnez o noua fisa a postului [1 raspuns]
- O fisa de post poate fi lovita de nulitate? [1 raspuns]
- Fisa Postului la muncitori trebuie actualizata in fiecare an? [1 raspuns]