Fisa post director societate comerciala
ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A
Urmareste
Buna ziua,
Ma puteti ajuta cu o fisa de post pentru functia: director societate comerciala?
Va multumesc anticipat!
Mirela Petrescu
Buna ziua,
Ma puteti ajuta cu o fisa de post pentru functia: director societate comerciala?
Va multumesc anticipat!
Mirela Petrescu
Adaugata in:
User Mirela Petrescu
a intrebat la 29 Apr. 2013
a intrebat la 29 Apr. 2013
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!
5 raspunsuri
User Mirela Petrescu
a raspuns userului Ioana Popa la 30 Apr. 2013
a raspuns userului Ioana Popa la 30 Apr. 2013
Am modificat conform informatiilor dumneavoastra.
Va multumesc din suflet!
Va multumesc din suflet!
Expert Ioana Popa
a raspuns userului gabriela Arghir la 30 Apr. 2013
a raspuns userului gabriela Arghir la 30 Apr. 2013
Incercati sa oferiti documente la zi si nu iesite din uz sau cu probleme.
Expert Ioana Popa
a raspuns userului gabriela Arghir la 30 Apr. 2013
a raspuns userului gabriela Arghir la 30 Apr. 2013
In prmiul rand nu se mai inregistreaza de mult la ITM fisele de post sau alte documente de angajare, altfel decat prin Revisal. ITM nu mai da astfel de numere.
Apoi, crieteriile de evaluare si obiectivele de performanta trebuie sa apara in contract in mod obligatoriu.
Criterul de tipul "inteligenta nivel superior" este unul discriminatoriu, nu as recomanda o astfel de precizare in fisa postului.
Caracteristicile de personalitate mentioante de dvs se trec intr-un anunt de angajare cel mult, nu in fisa postului.
Fisa pentru un astfel de post ar trebui sa cuprinda urmatoarele puncte:
Director Societate Comerciala
I. Identificarea postului
1. Numele si prenumele titularului: ....................
2. Denumirea postului: Director Societate Comerciala
[Daca in organigrama dvs. denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
3. Pozitia in COR / Cod: 112004
[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
4. Departamentul / locatia: Top Management
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]
5. Nivelul postului:
a. Conducere / coordonare: Top
b. Executie: Nu este cazul
6. Relatiile:
a. Ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
? se subordoneaza: AGA a societatii
? are in subordine: Toti directorii de departamente
b. Functionale (colaborare, pe orizontala): Cu toate departamentele functionale din firma
c. Reprezentare (colaborare, consultanta): Cu administratia publica centrala si locala, cu persoane fizice sau juridice din exteriorul organizatiei cu care se stabilesc raporturi economice, juridice sau alte forme de colaborare etc.
[Pentru punctele a, b si c se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]
II. Descrierea postului
1. Scopul general al postului
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
2. Obiectivele postului
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei obiectivele pot diferi.]
3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei obiectivele pot diferi.]
4. Descrierea responsabilitatilor postului
a) Privind relatiile interpersonale / comunicarea
b) Fata de echipamentul din dotare
c) In raport cu obiectivele postului
d) Privind securitatea si sanatatea muncii
e) Privind regulamentele / procedurile de lucru
5. Conditiile de lucru ale postului
a. Programul de lucru 8 ore si suplimentar cand este nevoie.
b. Conditiile materiale
c. Conditii de formare profesionala Participa la diverse traininguri, workshopuri, seminarii, congrese de specialitate.
d. Buget Gestioneaza bugetul firmei.
6. Gradul de autonomie:
a. Autoritate asupra altor posturi ????.
b. Delegare (inlocuitori, sarcini delegate)
7. Indicatori de performanta
8. Perioada de evaluare a performantelor
III. Specificatiile postului
1. Nivelul de studii
2. Calificari / specializari necesare
3. Competentele postului (pachet de competente)
4. Experienta de lucru necesara (vechimea in specialitatea ceruta de post)
Data,
Numele si semnatura titularului postului, Numele si semnatura superiorului ierarhic,
A P R O B A T
Director General
Apoi, crieteriile de evaluare si obiectivele de performanta trebuie sa apara in contract in mod obligatoriu.
Criterul de tipul "inteligenta nivel superior" este unul discriminatoriu, nu as recomanda o astfel de precizare in fisa postului.
Caracteristicile de personalitate mentioante de dvs se trec intr-un anunt de angajare cel mult, nu in fisa postului.
Fisa pentru un astfel de post ar trebui sa cuprinda urmatoarele puncte:
Director Societate Comerciala
I. Identificarea postului
1. Numele si prenumele titularului: ....................
2. Denumirea postului: Director Societate Comerciala
[Daca in organigrama dvs. denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
3. Pozitia in COR / Cod: 112004
[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
4. Departamentul / locatia: Top Management
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]
5. Nivelul postului:
a. Conducere / coordonare: Top
b. Executie: Nu este cazul
6. Relatiile:
a. Ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
? se subordoneaza: AGA a societatii
? are in subordine: Toti directorii de departamente
b. Functionale (colaborare, pe orizontala): Cu toate departamentele functionale din firma
c. Reprezentare (colaborare, consultanta): Cu administratia publica centrala si locala, cu persoane fizice sau juridice din exteriorul organizatiei cu care se stabilesc raporturi economice, juridice sau alte forme de colaborare etc.
[Pentru punctele a, b si c se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]
II. Descrierea postului
1. Scopul general al postului
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
2. Obiectivele postului
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei obiectivele pot diferi.]
3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei obiectivele pot diferi.]
4. Descrierea responsabilitatilor postului
a) Privind relatiile interpersonale / comunicarea
b) Fata de echipamentul din dotare
c) In raport cu obiectivele postului
d) Privind securitatea si sanatatea muncii
e) Privind regulamentele / procedurile de lucru
5. Conditiile de lucru ale postului
a. Programul de lucru 8 ore si suplimentar cand este nevoie.
b. Conditiile materiale
c. Conditii de formare profesionala Participa la diverse traininguri, workshopuri, seminarii, congrese de specialitate.
d. Buget Gestioneaza bugetul firmei.
6. Gradul de autonomie:
a. Autoritate asupra altor posturi ????.
b. Delegare (inlocuitori, sarcini delegate)
7. Indicatori de performanta
8. Perioada de evaluare a performantelor
III. Specificatiile postului
1. Nivelul de studii
2. Calificari / specializari necesare
3. Competentele postului (pachet de competente)
4. Experienta de lucru necesara (vechimea in specialitatea ceruta de post)
Data,
Numele si semnatura titularului postului, Numele si semnatura superiorului ierarhic,
A P R O B A T
Director General
User Mirela Petrescu
a raspuns userului gabriela Arghir la 30 Apr. 2013
a raspuns userului gabriela Arghir la 30 Apr. 2013
Va multumesc foarte mult!!!!
User Gabriela Arghir
a raspuns la intrebare la 30 Apr. 2013
FIŞĂ DE POST
Constituie anexă la contractul individual de muncă nr. din data.
?nregistrat la ITM al Mun./Jud.
DENUMIREA POSTULUI: DIRECTOR GENERAL SOCIETATE COMERCIALĂ (Cod COR 121011)
Titular :
RELAŢII IERARHICE:
este subordonat: Consiliului de Administraţie (CA)
are ?n subordine: - contabil sef
- Sef birou Personal
- Director Productie
RELAŢII FUNCŢIONALE: Aprobă procedurile de importanţă generală pentru organizarea şi derularea proceselor principale la nivel de firmă.
?n acest sens, are relaţii cu: Directorii, echipa managerială .
?n lipsa sa din societate este ?nlocuit de directorul de producţie, cu responsabilitate limitată de a :
RELAŢII DE REPREZENTARE: reprezintă firma faţă de organele de control de specialitate, ?n relaţia cu furnizorii, clienţii, persoanele/organizaţiile din ţară şi din străinătate cu care intră ?n contact ?n interes de serviciu.
ACTIVITĂŢI PRINCIPALE:
1. STABILEŞTE OBIECTIVELE GENERALE DE DEZVOLTARE ALE FIRMEI, ?N CONCORDANŢĂ CU STRATEGIA ELABORATĂ DE CONSILIUL DE ADMINISTRAŢIE
2. APROBĂ BUGETUL ŞI RECTIFICĂRILE ACESTUIA
3. IDENTIFICĂ OPORTUNITĂŢI DE AFACERI
4. REPREZINTĂ FIRMA ?N RELAŢIILE PROTOCOLARE CU FURNIZORII, CLIENŢII ŞI ALTE ORGANISME/ORGANIZAŢII CU IMPACT REAL/POTENŢIAL ASUPRA REZULTATELOR FIRMEI
5. ASIGURĂ MANAGEMENTUL FIRMEI
6. ASIGURĂ REŢEAUA DE RELAŢII NECESARĂ DEZVOLTĂRII ACTIVITĂŢII FIRMEI
ATRIBUŢII PRINCIPALE (şi sarcini aferente):
1. Stabileşte obiectivele de dezvoltare ale firmei, ?n concordanţă cu strategia elaborată de Consiliul de Administraţie
Stabileşte anual, ?mpreună cu Directorii departamentelor din subordine, obiectivele generale de dezvoltare pe 12, 24 şi 36 de luni
Comunică obiectivele şi urmăreşte ca acestea să fie comunicate ?ntregului personal
Monitorizează trimestrial/semestrial/anual gradul de realizare a obiectivelor
Stabileşte obiective personale şi pentru top-management ?n strictă concordanţă cu obiectivele firmei
2. Aprobă bugetul şi rectificările acestuia
Participă la elaborarea bugetului, analizează propunerile ?naintate, operează corecţiile necesare şi aprobă bugetul final
Aprobă sistemul de raportare folosit pentru urmărirea realizării bugetului
3. Identifică oportunităţi de afaceri
Monitorizează piaţa şi identifică tendinţele de dezvoltare favorabile firmei
Analizează oportunităţile/constr?ngerile de ordin legislativ, financiar, tehnologic şi social
Identifică modalităţi de dezvoltare a serviciilor oferite de firmă ?n concordanţă cu tendinţele pieţei
Identifică şi atrage resursele necesare pentru implementarea noilor idei de afaceri
4. Reprezintă firma ?n relaţiile protocolare cu furnizorii, clienţii şi alte organisme/organizaţii cu impact real/potenţial asupra rezultatelor firmei
Asigură o bună imagine a firmei pe piaţă
Participă la ?nt?lniri de afaceri cu furnizori, clienţi, organisme financiare şi instituţii guvernamentale din ţară şi din străinătate
Dezvoltă relaţii pozitive cu persoane-cheie ?n vederea ?ntăririi poziţiei firmei
5. Asigură managementul firmei
Comunică managementului valorile şi obiectivele strategice ale firmei
Stabileşte obiectivele managerilor din subordine, termenele-limită şi modalităţile de măsurare a gradului de realizare a obiectivelor
Aprobă procedurile de interes general ale firmei (aprovizionare, v?nzare, distribuţie, financiare, service, resurse umane)
Participă la elaborarea şi implementarea sistemelor de raportare şi a sistemului de calitate
Dezvoltă mijloace de motivare a personalului din subordine
Asigură un climat de comunicare şi ?ncurajare a iniţiativei care să contribuie la atingerea obiectivelor stabilite
Identifică nevoile de recrutare şi participă la selecţia, integrarea şi dezvoltarea managementului firmei
Participă la programele de elaborare şi actualizare a fişelor de post ale managerilor din subordine
Evaluează periodic activitatea echipei din subordine
Negociază şi conciliază situaţiile conflictuale apărute ?n relaţiile interpersonale
Aprobă planificarea concediilor de odihnă pentru angajaţii din subordine
Asigură respectarea normelor interne de funcţionare de către personalul din subordine
Stabileşte măsuri de eficientizare a activităţii personalului din subordine
6. Asigură reţeaua de relaţii necesară dezvoltării activităţii firmei
Evaluează potenţialul furnizorilor şi al clienţilor
Stabileşte posibile căi de colaborare şi decide asupra parteneriatelor strategice
Elaborează planuri de afaceri şi le implementează
Dezvoltă relaţii pozitive cu personalul firmei ?n vederea motivării şi a creşterii gradului de implicare ?n activitatea firmei
RESPONSABILITĂŢILE POSTULUI:
Legat de activităţile specifice, răspunde de:
Calitatea relaţiei cu furnizorii şi clienţii
Folosirea eficientă a resurselor firmei
Respectarea obligaţiilor firmei faţă de furnizori, clienţi, organele financiare şi organismele guvernamentale
Asigurarea drepturilor băneşti ale personalului angajat al firmei conform clauzelor contractuale şi legislaţiei muncii
?ndeplinirea la termen şi ?n conformitate cu dispoziţiile legale a obligaţiilor faţă de bănci, furnizori şi clienţi
Calitatea climatului organizaţional
Calitatea managementului firmei
Corectitudinea datelor raportate
Legat de funcţiile manageriale, răspunde de:
Coordonarea eficientă a personalului din subordine
Utilarea corespunzătoare a subordonaţilor cu echipamentele şi consumabilele necesare
Calitatea pregătirii profesionale a angajaţilor din subordine
Legat de disciplina muncii, răspunde de:
?mbunătăţirea permanentă a pregătirii sale profesionale şi de specialitate
Respectarea prevederilor normativelor interne şi a procedurilor de lucru
Se implică ?n vederea soluţionării situaţiilor de criză care afectează firma
AUTORITATEA POSTULUI:
Decide asupra noilor direcţii de dezvoltare
Stabileşte planurile de v?nzări şi profit
Aprobă bugetele şi corecţiile necesare
Semnează documentele de angajare, colaborare şi ?ncetare a relaţiilor de muncă
Semnează deciziile de modificare a funcţiei/salariului pentru angajaţii firmei
Semnează organigrama şi nomenclatorul de funcţii al firmei
Semnează contracte cu furnizorii, clienţii şi partenerii strategici
Aprobă procedurile de interes general ale firmei
Semnează referate de investiţii, statele de plată şi rapoartele financiare ale firmei
Solicită rapoarte de activitate şi ia măsurile necesare ?n vederea creşterii eficienţei activităţii firmei
Utilizează echipamente/consumabile/materiale, maşina şi calculatorul puse la dispoziţie de firmă
Stabileşte prioritatea executării sarcinilor pentru personalul din subordine
Aprobă recompense/penalizări, prelungirea/?ncetarea activităţii după perioada de probă a angajaţilor
Aprobă/respinge cereri ale personalului din subordine
SPECIFICAŢIILE POSTULUI
NIVEL DE STUDII: studii superioare tehnice sau economice
CURSURI DE PREGĂTIRE: management, finanţe, v?nzări, legislaţie
EXPERIENŢĂ:
?N SPECIALITATE: minim 5 ani
PE POST: minim 3 ani
CUNOŞTINŢE NECESARE:
Cunoştinţe avansate privind procesul de v?nzare
Cunoştinţe avansate privind tehnici de negociere
Cunoştinţe avansate de management
Microsoft Office
Cunoaşterea ?n profunzime a pieţei locale
Cunoaşterea generală a mediului de afaceri rom?nesc
Cunoştinţe minime de contabilitate primară
Cunoaşterea legislaţiei ?n domeniu
APTITUDINI ŞI DEPRINDERI NECESARE:
Aptitudine generală de ?nvăţare
Aptitudini de comunicare
Aptitudini de calcul
Aptitudinea de a lucra cu documente
Planificare şi organizare a operaţiilor şi activităţilor
Abilităţi de negociere
Acordare şi transmitere de informaţii
CERINŢE PENTRU EXERCITARE:
Inteligenţă de nivel superior
Spirit organizatoric
Capacitate de a evalua şi a lua decizii
Capacitate de a lucra cu oamenii
Rezistenţă mare la stres
Uşurinţă, claritate şi coerenţă ?n exprimare
Punctualitate
CARACTERISTICI DE PERSONALITATE: g?ndire strategică, spontaneitate, spirit practic, informarea, ajutorarea şi dezvoltarea altora, sociabilitate, tact, amabilitate, conducerea şi controlul oamenilor, ambiţie, ?ncredere ?n sine, activism, energie, fluenţă verbală.
Reprezentant AGA desemnat pentru semnarea contractului DG
Director resurse umane
Titular de post
Data
Semnătura
a raspuns la intrebare la 30 Apr. 2013
FIŞĂ DE POST
Constituie anexă la contractul individual de muncă nr. din data.
?nregistrat la ITM al Mun./Jud.
DENUMIREA POSTULUI: DIRECTOR GENERAL SOCIETATE COMERCIALĂ (Cod COR 121011)
Titular :
RELAŢII IERARHICE:
este subordonat: Consiliului de Administraţie (CA)
are ?n subordine: - contabil sef
- Sef birou Personal
- Director Productie
RELAŢII FUNCŢIONALE: Aprobă procedurile de importanţă generală pentru organizarea şi derularea proceselor principale la nivel de firmă.
?n acest sens, are relaţii cu: Directorii, echipa managerială .
?n lipsa sa din societate este ?nlocuit de directorul de producţie, cu responsabilitate limitată de a :
RELAŢII DE REPREZENTARE: reprezintă firma faţă de organele de control de specialitate, ?n relaţia cu furnizorii, clienţii, persoanele/organizaţiile din ţară şi din străinătate cu care intră ?n contact ?n interes de serviciu.
ACTIVITĂŢI PRINCIPALE:
1. STABILEŞTE OBIECTIVELE GENERALE DE DEZVOLTARE ALE FIRMEI, ?N CONCORDANŢĂ CU STRATEGIA ELABORATĂ DE CONSILIUL DE ADMINISTRAŢIE
2. APROBĂ BUGETUL ŞI RECTIFICĂRILE ACESTUIA
3. IDENTIFICĂ OPORTUNITĂŢI DE AFACERI
4. REPREZINTĂ FIRMA ?N RELAŢIILE PROTOCOLARE CU FURNIZORII, CLIENŢII ŞI ALTE ORGANISME/ORGANIZAŢII CU IMPACT REAL/POTENŢIAL ASUPRA REZULTATELOR FIRMEI
5. ASIGURĂ MANAGEMENTUL FIRMEI
6. ASIGURĂ REŢEAUA DE RELAŢII NECESARĂ DEZVOLTĂRII ACTIVITĂŢII FIRMEI
ATRIBUŢII PRINCIPALE (şi sarcini aferente):
1. Stabileşte obiectivele de dezvoltare ale firmei, ?n concordanţă cu strategia elaborată de Consiliul de Administraţie
Stabileşte anual, ?mpreună cu Directorii departamentelor din subordine, obiectivele generale de dezvoltare pe 12, 24 şi 36 de luni
Comunică obiectivele şi urmăreşte ca acestea să fie comunicate ?ntregului personal
Monitorizează trimestrial/semestrial/anual gradul de realizare a obiectivelor
Stabileşte obiective personale şi pentru top-management ?n strictă concordanţă cu obiectivele firmei
2. Aprobă bugetul şi rectificările acestuia
Participă la elaborarea bugetului, analizează propunerile ?naintate, operează corecţiile necesare şi aprobă bugetul final
Aprobă sistemul de raportare folosit pentru urmărirea realizării bugetului
3. Identifică oportunităţi de afaceri
Monitorizează piaţa şi identifică tendinţele de dezvoltare favorabile firmei
Analizează oportunităţile/constr?ngerile de ordin legislativ, financiar, tehnologic şi social
Identifică modalităţi de dezvoltare a serviciilor oferite de firmă ?n concordanţă cu tendinţele pieţei
Identifică şi atrage resursele necesare pentru implementarea noilor idei de afaceri
4. Reprezintă firma ?n relaţiile protocolare cu furnizorii, clienţii şi alte organisme/organizaţii cu impact real/potenţial asupra rezultatelor firmei
Asigură o bună imagine a firmei pe piaţă
Participă la ?nt?lniri de afaceri cu furnizori, clienţi, organisme financiare şi instituţii guvernamentale din ţară şi din străinătate
Dezvoltă relaţii pozitive cu persoane-cheie ?n vederea ?ntăririi poziţiei firmei
5. Asigură managementul firmei
Comunică managementului valorile şi obiectivele strategice ale firmei
Stabileşte obiectivele managerilor din subordine, termenele-limită şi modalităţile de măsurare a gradului de realizare a obiectivelor
Aprobă procedurile de interes general ale firmei (aprovizionare, v?nzare, distribuţie, financiare, service, resurse umane)
Participă la elaborarea şi implementarea sistemelor de raportare şi a sistemului de calitate
Dezvoltă mijloace de motivare a personalului din subordine
Asigură un climat de comunicare şi ?ncurajare a iniţiativei care să contribuie la atingerea obiectivelor stabilite
Identifică nevoile de recrutare şi participă la selecţia, integrarea şi dezvoltarea managementului firmei
Participă la programele de elaborare şi actualizare a fişelor de post ale managerilor din subordine
Evaluează periodic activitatea echipei din subordine
Negociază şi conciliază situaţiile conflictuale apărute ?n relaţiile interpersonale
Aprobă planificarea concediilor de odihnă pentru angajaţii din subordine
Asigură respectarea normelor interne de funcţionare de către personalul din subordine
Stabileşte măsuri de eficientizare a activităţii personalului din subordine
6. Asigură reţeaua de relaţii necesară dezvoltării activităţii firmei
Evaluează potenţialul furnizorilor şi al clienţilor
Stabileşte posibile căi de colaborare şi decide asupra parteneriatelor strategice
Elaborează planuri de afaceri şi le implementează
Dezvoltă relaţii pozitive cu personalul firmei ?n vederea motivării şi a creşterii gradului de implicare ?n activitatea firmei
RESPONSABILITĂŢILE POSTULUI:
Legat de activităţile specifice, răspunde de:
Calitatea relaţiei cu furnizorii şi clienţii
Folosirea eficientă a resurselor firmei
Respectarea obligaţiilor firmei faţă de furnizori, clienţi, organele financiare şi organismele guvernamentale
Asigurarea drepturilor băneşti ale personalului angajat al firmei conform clauzelor contractuale şi legislaţiei muncii
?ndeplinirea la termen şi ?n conformitate cu dispoziţiile legale a obligaţiilor faţă de bănci, furnizori şi clienţi
Calitatea climatului organizaţional
Calitatea managementului firmei
Corectitudinea datelor raportate
Legat de funcţiile manageriale, răspunde de:
Coordonarea eficientă a personalului din subordine
Utilarea corespunzătoare a subordonaţilor cu echipamentele şi consumabilele necesare
Calitatea pregătirii profesionale a angajaţilor din subordine
Legat de disciplina muncii, răspunde de:
?mbunătăţirea permanentă a pregătirii sale profesionale şi de specialitate
Respectarea prevederilor normativelor interne şi a procedurilor de lucru
Se implică ?n vederea soluţionării situaţiilor de criză care afectează firma
AUTORITATEA POSTULUI:
Decide asupra noilor direcţii de dezvoltare
Stabileşte planurile de v?nzări şi profit
Aprobă bugetele şi corecţiile necesare
Semnează documentele de angajare, colaborare şi ?ncetare a relaţiilor de muncă
Semnează deciziile de modificare a funcţiei/salariului pentru angajaţii firmei
Semnează organigrama şi nomenclatorul de funcţii al firmei
Semnează contracte cu furnizorii, clienţii şi partenerii strategici
Aprobă procedurile de interes general ale firmei
Semnează referate de investiţii, statele de plată şi rapoartele financiare ale firmei
Solicită rapoarte de activitate şi ia măsurile necesare ?n vederea creşterii eficienţei activităţii firmei
Utilizează echipamente/consumabile/materiale, maşina şi calculatorul puse la dispoziţie de firmă
Stabileşte prioritatea executării sarcinilor pentru personalul din subordine
Aprobă recompense/penalizări, prelungirea/?ncetarea activităţii după perioada de probă a angajaţilor
Aprobă/respinge cereri ale personalului din subordine
SPECIFICAŢIILE POSTULUI
NIVEL DE STUDII: studii superioare tehnice sau economice
CURSURI DE PREGĂTIRE: management, finanţe, v?nzări, legislaţie
EXPERIENŢĂ:
?N SPECIALITATE: minim 5 ani
PE POST: minim 3 ani
CUNOŞTINŢE NECESARE:
Cunoştinţe avansate privind procesul de v?nzare
Cunoştinţe avansate privind tehnici de negociere
Cunoştinţe avansate de management
Microsoft Office
Cunoaşterea ?n profunzime a pieţei locale
Cunoaşterea generală a mediului de afaceri rom?nesc
Cunoştinţe minime de contabilitate primară
Cunoaşterea legislaţiei ?n domeniu
APTITUDINI ŞI DEPRINDERI NECESARE:
Aptitudine generală de ?nvăţare
Aptitudini de comunicare
Aptitudini de calcul
Aptitudinea de a lucra cu documente
Planificare şi organizare a operaţiilor şi activităţilor
Abilităţi de negociere
Acordare şi transmitere de informaţii
CERINŢE PENTRU EXERCITARE:
Inteligenţă de nivel superior
Spirit organizatoric
Capacitate de a evalua şi a lua decizii
Capacitate de a lucra cu oamenii
Rezistenţă mare la stres
Uşurinţă, claritate şi coerenţă ?n exprimare
Punctualitate
CARACTERISTICI DE PERSONALITATE: g?ndire strategică, spontaneitate, spirit practic, informarea, ajutorarea şi dezvoltarea altora, sociabilitate, tact, amabilitate, conducerea şi controlul oamenilor, ambiţie, ?ncredere ?n sine, activism, energie, fluenţă verbală.
Reprezentant AGA desemnat pentru semnarea contractului DG
Director resurse umane
Titular de post
Data
Semnătura
Alte intrebari despre Fisa postului
- Emitere Fisa Postului in urma schimbarii pozitiei [1 raspuns]
- Cate persoane se pot inlocui concomitent la serviciu? [9 raspunsuri]
- Ce se poate intampla daca nu semnez o noua fisa a postului [1 raspuns]
- O fisa de post poate fi lovita de nulitate? [1 raspuns]
- Fisa Postului la muncitori trebuie actualizata in fiecare an? [1 raspuns]