ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro


Fisa postului


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Sunt administrator la o asociatie de propietari,  va rog o fisa a postului femeie de serviciu. Va multumesc anticipat.

Adaugata in: Fisa postului
Florica Rizea
 User  Florica Rizea
a intrebat la 11 Mar. 2013
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

1 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ioana Popa
 Expert Ioana Popa
a raspuns la intrebare la 11 Mar. 2013
Femeie serviciu


I. Identificarea postului

1. Numele si prenumele titularului: ............

2. Denumirea postului: Femeie serviciu

[Daca in organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]

3. Pozitia in COR / Cod: 911201

[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]

4. Departamentul / locatia: Administartiv

[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]

5. Nivelul postului: Executie

6. Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):

Se subordoneaza Sefului de departament

[Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]


II. Descrierea postului

1. Scopul general al postului

Realizarea obiectului contractului individual de munca

[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]

2. Competente personale:

sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);
sa nu aiba antecedente penale
sa fie apt din punct de vedere medical


3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului

Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.

este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa
este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune;


Atributii

- sa foloseasca timpul de munca exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu, in acest sens, nu se ocupa in timpul de munca de activitati care nu sunt cuprinse in atributiile si indatoririle sale ori nu sunt dispuse de sefi ierarhici
- sa realizeze igienizarea spatiilor de lucru si in special a toaletelor, diverselor suprafete de contact, obiectelor sanitare, manerelor, usilor, barelor de sustinere prin utilizarea substantelor dezinfectante adecvate locului de dezinfectat in conformitate cu prevederile legislative in vigoare;
- sa mentina igiena si starea de sanatate personala si efectueaza periodic controlul starii de sanatate proprii
- sa identifice sculele si utilajele cu actionare manuala in functie de tipul operatiei de realizat, natura murdariei de inlaturat si in concordanta cu tipul suprafetei de curatat;
- sa monteze corect elementele componente si accesoriile sculelor si utilajelor cu actionare manuala, verifica permanent inainte de utilizare starea de curatenie si lipsa deteriorarilor pentru asigurarea calitatii operatiilor de curatare;
- sa utilizeze corect si cu atentie sculele si utilajele cu actionare manuala evitand degradarea acestora si distrugerea suprafetelor de curatat;
- sa utilizeze sculele si utilajele cu actionare manuala impreuna cu substantele (produse acide, produse alcaline, diluanti etc.) si materialele specifice, in functie de natura murdariei de inlaturat (aderenta/ neaderenta, hidrosolubila/ nehidrosolubila, emulsionabila/solubila cu dizolvant/cu posibilitate de descompunere din punct de vedere chimic), conform instructiunilor de lucru, in corelatie cu scopul urmarit (curatire calcar, rugina, grasimi si cruste in bucatarii, ulei si grasimi in ateliere industriale, ceara si resturi de solutii pentru tratarea pardoselilor etc.) si particularitatile spatiului de curatat (suprafete lavabile moi - mochete, covoare etc., suprafete lavabile tari - gresie, marmura, PVC, linoleum etc. , pereti interiori etc.)
- sa asambleze partile componente ale utilajelor in conformitate cu instructiunile tehnice specifice, conecteaza furtunele de racordare si asambleaza ferm tuburile de aspirare;
- sa utilizeze utilajele cu actionare electro-mecanica in functie de specificul acestora, cu respectarea instructiunilor de folosire mentionate de producatori;
- sa utilizeze utilajele cu actionare electro-mecanica in corelatie cu natura suprafetelor de curatat si tipul operatiei de curatire de efectuat;
- sa monteze, demonteze si curete elementele de colectare a murdariei, piesele si accesoriile dupa deconectarea utilajelor de la sursa de alimentare cu curent electric;
- sa goleasca recipientele colectoare ale murdariei
- sa puna in functiune utilajele dupa verificarea preliminara a parametrilor specifici de pornire, controleaza si degajeaza zona de curatat in vederea protejarii elementelor active ale acestora si pentru asigurarea continuitatii operatiei de efectuat;
- sa identifice prin observare directa particularitatile spatiului de curatat prin evaluarea tuturor elementelor relevante pentru efectuarea curateniei cum ar fi: dimensiune, accesibilitate, tipuri de suprafete de curatat, zone cu grad ridicat de murdarie, obstacole de indepartat etc.;
- sa pregateasca spatiul pentru curatat prin aplicarea unor metode specifice pentru asigurarea functionalitatii cum ar fi: indepartarea mobilierului pe durata curateniei, inlaturarea gunoaielor dure si voluminoase etc.;
- sa protejeze obiectele ce nu pot fi indepartate pe parcursul curateniei, pentru evitarea deteriorarii acestora cu folii de pvc, hartie etc.;
- sa selecteze utilajele si produsele pentru curatenie ce vor fi folosite in corelatie cu scopul urmarit, tipul spatiului de curatat, natura murdariei si posibilitatea de inlaturare a acesteia, factorii care influenteaza curatirea (concentratia solutiei de curatat, timpul de actiune necesar, temperatura, actiunea mecanica).
- sa realizeze curatenia zilnica intr-o succesiune prestabilita in corelatie cu tipul spatiului de curatat, natura suprafetelor si tipul murdariei de inlaturat prin utilizarea unor scule si utilaje diverse, adecvate metodei de curatenie aplicate si a unor proceduri specifice in functie de aderenta murdariei (maturare, aspirare - pentru murdarii neaderente, spalare cu diverse solutii - pentru murdarii aderente);
- sa asigure si intretina starea de curatenie a grupurilor sanitare cu respectarea normelor igienico-sanitare in vigoare;
- sa colecteze, sortez si depozitez gunoiul in spatii special amenajate;
- sa realizeze curatenia periodica prin operatii de curatire executate cu utilizarea de materiale si utilaje specifice, in concordanta cu natura murdariei de inlaturat, natura suprafetei si tipul spatiului de curatat;
- sa curete toate obiectele de mobilier si elementele greu accesibile (diverse, rame, pervazuri,tocurile usilor) din interiorul incintelor;
- sa spele suprafetele vitrate cu substante specifice
- sa verifice periodic din punct de vedere al integritatii si montarii corecte a accesoriilor echipamentele de lucru;
- sa selectioneze echipamentele in vederea reconditionarii/casarii in cazul aparitiei semnelor de uzura;
- sa aplice procedurile de intretinere (control presiune pneuri, curatare filtru de apa, curatare filtru de aer, stergere lamele etc) dupa deconectarea echipamentului de la sursa de alimentare cu curent electric si dezactivarea tuturor comenzilor utilajelor;
- sa informeaza electromecanicul sau electricianul despre defectarea echipamentelor de lucru
- sa aiba capacitatea de organizare a locului de munca
- sa participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei
- sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;
- sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;
- sa acorde ajutor, atat cat este rational posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situatie de pericol;
- sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora;
- sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati;
- sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atat timp cat este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale;
- sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti colegi
- sa informeze de indata administratorul despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut;
- sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept.

[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, sarcinile/ atributiile/ activitatile, responsabilitatile postului pot diferi.
Atentie! Raspunderea juridica generata de nerespectarea obligatiilor stabilite prin prezenta se va stabili in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, precum si in baza procedurilor reglementate in Regulamentul Intern al firmei.]

4. Obligatii si Restrictii:

nu executa nici o sarcina suplimentara legata de activitatea sa decat daca ea vine de la persoanele autorizate si daca vine pe cale ierarhica si se incadreaza in prevederile legale;
sa asigure pastrarea secretului profesional privind activitatile ce se desfasoara in cadrul spatiului de lucru;
este strict interzisa consumarea de bauturi alcoolice inainte de intrarea in serviciu sau pe timpul serviciului;


5. Conditiile de lucru ale postului

a. Desfasurarea activitatii la sediul prestabilit de catre angajator

Cazurile speciale sunt stabilite cu atentie in cadrul echipei de lucru;

Va fi raspunzator si utilizeaza:
Echipamente
Instalatii
Scule si utilaje cu actionare manuala : carucioare pentru curatenie, galeti, mopuri, dispozitive pentru curatat geamuri, spacluri, maturi, farase etc.;
Utilaje cu actionare electro-mecanica : aspiratoare de praf, aspiratoare vacuumate pentru praf si lichide, ergodiscuri pentru curatarea suprafetelor lavabile moi si tari, automate de curatat pardoseli etc.;
Utilaje actionate prin motoare cu ardere interna : masini de maturat, utilaje pentru dezapezire, utilaje de curatat cu jet de lichide sub presiune etc.;
Substante dezinfectante;
Accesorii: rezerve pentru mopuri, raclete, sisteme pentru curatat geamuri etc.;
Materiale: carpe, lavete, bureti etc.

b. Conditii de formare profesionala

Participa la sesiuni de formare si perfectionare.

[Conditiile de la punctele a si b se decid la nivelul fiecarei firme, in functie de conditiile specifice si de posibilitati, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]

c. Delegare (inlocuitori, sarcini delegate)

- Doar in situatii de urgenta

[De obicei, fiecare firma stabileste si mentioneaza numele persoanei inlocuitoare, cu precizarea responsabilitatilor si a sarcinilor pe perioada delegarii.]


III. Specificatiile postului

1. Nivelul de studii ? generale

Pregatire profesionala in domeniu.

[Nivelul de studii pentru fiecare post difera in functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]

2. Aptitudini si competente personale

- incredere in sine;
- gandire laterala
- atentie;
- ascultare activa
- indemanare;
- concentrare;
- punctualitate;
- capacitatea de a invata;
- aptitudini tehnice;
- limba straina;
- dispusa intotdeauna sa-si imbogateasca bagajul de cunostinte
- tipuri de operatii de curatire, suprafete de curatat, spatii de curatat si scule si utilaje cu actionare manuala, modalitati de indepartare a murdariei, materiale si produse pentru curatat

[In functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma se pot solicita si alte competente.]

3. Program de lucru

Pentru un program normal de lucru, 8 ore/ zi.

Program: L-V: .............................., cu pauza de masa,
S-D: ....................................................

Data


Numele si semnatura titularului postului, Numele si semnatura superiorului ierarhic,

A P R O B A T
Director General

Alte intrebari despre Fisa postului