ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro


Incadrare conform COR


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Buna seara,

Ma puteti ajuta cu incadrarea conform COR pentru Manager Regulatory Affairs (Manager inregistrari medicamente) si Business Development Manager (Manager Cercetare Dezvoltare). De asemenea, daca ma puteti ajuta cu un model a fisei postului pentru aceste doua pozitii.

Va multumesc anticipat.

Cu stima,
Maria Buga

Maria Buga
 User  Maria Buga
a intrebat la 11 Oct. 2012
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

2 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ioana Popa
 Expert Ioana Popa
a raspuns la intrebare la 11 Oct. 2012

Pentru prima pozitie am identificat in COR doar 132449 - Manager farmacii.


Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ioana Popa
 Expert Ioana Popa
a raspuns la intrebare la 11 Oct. 2012
112027 - Director departament cercetare-dezvoltare

Fisa post

I. Identificarea postului

1. Numele si prenumele titularului: ............

2. Denumirea postului: Director de departament Cercetare-dezvoltare

[Daca in organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]

3. Pozitia in COR / Cod: 112027
[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]

4. Departamentul / locatia: Cercetare/Dezvoltare

[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]

5. Nivelul postului: Conducere

6. Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):

Se subordoneaza Directorului General.

[Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]


II. Descrierea postului

1. Scopul general al postului

Titularul postului defineste si formuleaza directii de dezvoltare strategica la nivelul organizatiei, planifica si coordoneaza implementarea de programe cu consultarea structurii de conducere in fata careia raspunde de deciziile luate si de rezultatele obtinute, raporteaza in fata structurii de conducere si reprezinta institutia in relatiile cu tertii si este responsabil de rezultatele cercetarilor.

[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]

2. Competente personale:

sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);
sa nu aiba antecedente penale
sa fie apt din punct de vedere medical


3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului

Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza, corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.

este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa
este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune;


Atributii

? sa autoevalueze nivelul de pregatire permanent prin comparatie cu noutatile din domeniu
? sa nu discute cu persoane din afara organizatiei sau cu persoane din cadrul organizatiei care nu sunt implicate in executarea sarcinilor de serviciu informatiile confidentiale referitoare la situatia organizatiei in a caror posesie intra
? sa pastreze confidentialitatea urmatoarelor informatii: structura si continutul bancii de date, rezultatele activitatii de cercetare-proiectare
? sa respecte confidentialitatea informatiilor mai sus mentionate pe toata durata contractului individual de munca incheiat intre persoana sa si organizatie si pe o perioada de ...luni/ani de la incheierea acestui contract
? sa se preocupe de organizarea activitatii de cercetare, ce se desfasoara potrivit unor obiective
? sa asigure coordonarea activitatii departamentului de cercetare cu obiectivele organizationale si cu activitatea celorlalte departamente
? sa asigure repartizarea atributiilor in cadrul departamentului de cercetare si supervizarea activitatii personalului din cadrul acestuia
? sa asigure punerea in accord a prevederilor proiectelor de cercetare cu realitatile din teren, in limitele prevederilor legale
? sa realizeze controlul si asigurarea ritmicitatii, luand masurile ce se impugn, in functie de rezultatele acestora
? sa asigure stabilirea obiectivelor pentru care este necesar sa se intocmeasca documentatii cu sau fara calcul de reserve
? sa ofere consultanta si consiliere privind cercetarea si dezvoltarea directorului general (pentru punerea la punct a planurilor de investitii) si personalului aflat in subordinea sa sau cu care se afla in relatii de colaborare, in vederea clarificarii nelamuririlor care pot impiedica luarea unor decizii optime
? sa inainteze propunerea, dupa caz, a concentrarii si amplificarii lucrarilor de cercetare la obiectivele unde se obtin rezultate favorabile
? sa coordoneze activitatea departamentului programe
? sa coordoneze procesele de culegere si analiza a datelor si informatiilor ce pot determina dezvoltarea strategica si operationala a organizatiei;
? sa analizeze oportunitatile de dezvoltare a institutiei, firmei sau organizatiei in care lucreaza
? sa colecteze, sintetizeze, analizeze si elaboreze rapoarte privind derularea programelor si proiectelor aflate in plina desfasurare
? sa stabileasca criterii masurabile in functie de care organizeaza si verifica activitatea din departament;
? sa coordoneze proiectarea si implementarea activitatilor de dezvoltare strategica a departamentului, respectiv a institutiei;
? sa se preocupe de intelegerea in profunzime a activitatilor din organizatie;
? sa coordoneze activitatea personalului aflat in subordine;
? sa reprezinte departamentul in relatia cu finantatorii si beneficiarii programelor sau proiectelor aflate in curs de implementare;
? sa stabileasca modalitatile de selectare si pregatire profesionala pentru personalul din departamentul programe
? sa verifice existenta si valabilitatea documentelor necesare;
? sa raspunda la toate solicitarile venite din partea administratorului pentru indeplinirea unor sarcini conforme fisei postului;
? sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;
? sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;
? sa acorde ajutor, atat cat este rational posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situatie de pericol;
? sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora;
? sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati;
? sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atat timp cat este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale;
? sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti colegi.
? sa informeze de indata administratorul despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut;
? sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept.

[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, sarcinile/ atributiile/ activitatile, responsabilitatile postului pot diferi.
Atentie! Raspunderea juridica generata de nerespectarea obligatiilor stabilite prin prezenta se va stabili in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, precum si in baza procedurilor reglementate in Regulamentul Intern al firmei.]

4. Standarde de performanta:

- capacitatea de a identifica sarcinile si obiectivele de realizat
- capacitatea de a evalua complexitatea sarcinilor si termenele necesare realizarii
- intocmirea corecta a programului de activitati (stabilirea etapelor, alocarea resurselor, corelarea intre etape, identificarea prioritatilor)
- respectarea termenelor allocate
- respectarea legilor montajului in alegerea amplasamentului de camere
- capacitatea de adaptare a programului la situatii neprevazute fara afectarea termenului final
- montarea utilajelor si aparaturii de filmare
- efectuarea probelor de proiectie respectand normele de calitate a spectacolului cinematografic
- promptitudinea comenzilor si modul de sincronizare a acestora;
modul de analiza si evaluare a informatiilor primite si corectitudinea comenzilor (reactiei)
- corectitudinea estimarii momentului comenzilor
- exploatarea corecta a noilor echipamente din dotare
- participarea la cursuri de pregatire profesionala si aplicarea in practica a cunostintelor insusite
- mobilizarea in regim de emisie / inregistrare a capacitatii profesionale si psihice
- realizarea unui montaj in conformitate cerintele realizatorului (inclusiv respectarea decupajului)
- respectarea legilor montajului
- maniera in care solutiile propuse potenteaza conceptia artistica a regizorului;
- creativitatea in gasirea modalitatilor de concretizare prin montaj a conceptiei artistice a emisiunii
- capacitatea de a valorifica toate resursele de care poate dispune in afara studiourilor cat
si a conditiilor specifice oferite de locul ales, in scopul realizarii montajului
- realizarea decupajului intr-o maniera care sa ilustreze conceptia realizatorului si sa respecte desfasuratorul;
- capacitatea de a mentine permanent imaginea intr-o corespondenta adecvata cu continutul emisiunii;

5. Obligatii si Restrictii:

nu executa nici o sarcina suplimentara legata de activitatea sa decat daca ea vine de la persoanele autorizate si daca vine pe cale ierarhica si se incadreaza in prevederile legale;
sa asigure pastrarea secretului profesional privind activitatile ce se desfasoara in cadrul spatiului de lucru;
este strict interzisa consumarea de bauturi alcoolice inainte de intrarea in serviciu sau pe timpul serviciului;
trebuie sa lase echipamentul curat, iar celelalte mijloace pe care le-a folosit, in buna stare.


6. Conditiile de lucru ale postului

a. Desfasurarea activitatii

Cazurile speciale, sunt stabilite cu atentie, in cadrul echipei de lucru;

Acesta isi desfasoara activitatea in birou si pe teren

b. Conditii de formare profesionala Participa la sesiuni de formare si perfectionare
c. Mijloace specifice de transmitere a informatiei: telefon mobil;

[Conditiile de la punctele a si b se decid la nivelul fiecarei firme, in functie de conditiile specifice si de posibilitati, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]

d. Delegare (inlocuitori, sarcini delegate)

? Doar in situatii de urgenta

[De obicei, fiecare firma stabileste si mentioneaza numele persoanei inlocuitoare, cu precizarea responsabilitatilor si a sarcinilor pe perioada delegarii.]


III. Specificatiile postului

1. Nivelul de studii
Studii superioare de specialitate
[Nivelul de studii pentru fiecare post difera in functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]

2. Aptitudini personale

- incredere in sine;
- operativitate;
- atentie;
- viziune artistica, creativitate, flexibilitate, dinamism;
- diplomatie si tact in relatia cu distributia si cu echipajul de filmare
- indemanare;
- ordine
- rapiditate in reactii si judecata;
- concentrare;
- punctualitate;
- capacitate de sinteza si analiza
- capacitatea de a invata;
- aptitudini tehnice
- simt de organizare
- atentie distributiva
- capacitate de anticipare si evaluare a consecintelor unei situatii
- concizie in exprimare
- capacitate de analiza, sinteza a informatiilor si adoptare a deciziei
- asumarea responsabilitatii
- capacitate de a vedea in spatiu
- imaginatie, simt artistic
- capacitate de adaptare la specificul unei situatii

[In functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma se pot solicita si alte competente.]

3. Program de lucru

Pentru un program normal de lucru, 8 ore/ zi.

Program: L-V: ............................, cu pauza de masa,
S-D: ..................................................



Data


Numele si semnatura titularului postului, Numele si semnatura superiorului ierarhic,

A P R O B A T
Director General


Alte intrebari despre Fisa postului