Intreprindere individuala cu 3 angajati
ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A
Urmareste
Daca luam in considerare o intreprindere individuala cu 3 angajati, administratorul isi poate asuma responsabilitatea SSM? Va rog baza legala si conditii ce trebuieindeplinite, daca se poate! Cu mult respect!
Daca luam in considerare o intreprindere individuala cu 3 angajati, administratorul isi poate asuma responsabilitatea SSM? Va rog baza legala si conditii ce trebuieindeplinite, daca se poate! Cu mult respect!
Adaugata in:
User Ion Balasa
a intrebat la 02 Apr. 2013
a intrebat la 02 Apr. 2013
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!
2 raspunsuri
User Ion Balasa
a raspuns userului Dragomir Dascalu la 03 Apr. 2013
a raspuns userului Dragomir Dascalu la 03 Apr. 2013
Cu respect , va multumesc!
User Dragomir Dascalu
a raspuns la intrebare la 03 Apr. 2013
a raspuns la intrebare la 03 Apr. 2013
In conformitate cu Normele metodologice de aplicare a legii 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, aprobate prin HG 1425/2006, cu modificarile si completarile ulterioare:
Art. 16. - (1) ?n cazul ?ntreprinderilor cu p?nă la 9 lucrători inclusiv, angajatorul poate efectua activităţile din domeniul securităţii şi sănătăţii ?n muncă, dacă se ?ndeplinesc cumulativ următoarele condiţii:
a) activităţile desfăşurate ?n cadrul ?ntreprinderii nu sunt dintre cele prevăzute ?n anexa nr. 5;
b) angajatorul ?şi desfăşoară activitatea profesională ?n mod efectiv şi cu regularitate ?n ?ntreprindere şi/sau unitate;
c) angajatorul a urmat cel puţin un program de pregătire ?n domeniul securităţii şi sănătăţii ?n muncă, cu o durată minimă de 40 de ore şi conţinutul prevăzut ?n anexa nr. 6 lit. A, fapt care se atestă printr-un document de absolvire a programului de pregătire.
(2) ?n situaţia ?n care nu sunt ?ndeplinite condiţiile prevăzute la alin. (1), angajatorul trebuie să desemneze unul sau mai mulţi lucrători ori poate organiza serviciul intern de prevenire şi protecţie şi/sau poate să apeleze la servicii externe, ?n condiţiile prezentelor norme metodologice.
Art. 16. - (1) ?n cazul ?ntreprinderilor cu p?nă la 9 lucrători inclusiv, angajatorul poate efectua activităţile din domeniul securităţii şi sănătăţii ?n muncă, dacă se ?ndeplinesc cumulativ următoarele condiţii:
a) activităţile desfăşurate ?n cadrul ?ntreprinderii nu sunt dintre cele prevăzute ?n anexa nr. 5;
b) angajatorul ?şi desfăşoară activitatea profesională ?n mod efectiv şi cu regularitate ?n ?ntreprindere şi/sau unitate;
c) angajatorul a urmat cel puţin un program de pregătire ?n domeniul securităţii şi sănătăţii ?n muncă, cu o durată minimă de 40 de ore şi conţinutul prevăzut ?n anexa nr. 6 lit. A, fapt care se atestă printr-un document de absolvire a programului de pregătire.
(2) ?n situaţia ?n care nu sunt ?ndeplinite condiţiile prevăzute la alin. (1), angajatorul trebuie să desemneze unul sau mai mulţi lucrători ori poate organiza serviciul intern de prevenire şi protecţie şi/sau poate să apeleze la servicii externe, ?n condiţiile prezentelor norme metodologice.
Alte intrebari despre Sanatate si Securitate in Munca
- Conditii de acordare a sporului de lucru la inaltime,electricienilor? [1 raspuns]
- Cum trebuie sa fie platit un angajat care lucreaza 6 ore [1 raspuns]
- Se poate ca un angajator sa refuze un certificat medical? [1 raspuns]
- Cum obtin Formular A1 pentru angajatii cu contract de munca mai mic de 30 de zile [1 raspuns]
- Care este termenul de pastrare pentru arhivare a fiselor SSM si PSI? [2 raspunsuri]