ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro

Monitorizarea / gestionarea controalelor medicale periodice


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Buna ziua, sunt specialist SSM intr-o corporatie multinationala. Am o intrebare si va rog, daca se poate sa ma ajutati:
- Cine se ocupa intr-o unitate de gestionarea / programarea / monitorizarea controalelor medicale periodice anuale ale angajatilor?
- Stiu ca legislatia specifica ca este in sarcina angajatorului, insa acest lucru este interpretabil, pentru ca nu specifica cine din cadrul unitatii / ce departament are aceasta responsabilitate?

Astept cu nerabdare un raspuns profesionist si argumentat si va multumesc anticipat.

Cu stima.
Anca

Anca Anastasescu
 User  Anca Anastasescu
a intrebat la 12 Mar. 2012
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

2 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Anca Anastasescu
 User Anca Anastasescu
a raspuns userului georgeta ganea la 29 Mar. 2012
Va multumesc frumos pentru raspuns.
Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [1]
Georgeta Ganea
 User Georgeta Ganea
a raspuns la intrebare la 22 Mar. 2012
Sarcinile si atributiile la care faceti dumneavoastra referire trebuie sa faca obiectul fisei postului pentru personalul angajat la compartimentul sanatatea si securitatea muncii; in lipsa unui angajat care sa gestioneze aceste probleme, angajatorul poate sa incheie un contract de prestari servicii cu o terta persoana fizica sau juridica care sa aiba in obiectul de activitate protectia sanatatii si cecuritatea in munca.
Se mai practica si cumulul. Daca conform legii nu se normeaza un salariat pentru aceasta problematica, angajatorul repartizeaza aceste sarcini in general inspectorului de resurse umane sau o alta persoana abilitata

Alte intrebari despre Sanatate si Securitate in Munca

Expertii nostri
violeta Georgescu
Marius Ion G Stancu Radu Anton Ioana Popa George Andreescu alexei delimart
TOP RASPUNSURI 2024