ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro


Plan de prevenire si protectie


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Sunt lucrator desemnat ssm intr-o societate cu in care activitatea este desfasurata doar la birou de catre angajati. Vroiam sa stiu cum se intocmeste intr-o astfel de situatie un plan de prevenire si protectie, care stiu are la baza evaluarea de riscuri de accidente de munca si de imbolnavire profesionala. Mai bine zis mi-as fi dorit sa intru in posesia unui model completat al planului de prevenire si protectie pentru ca nu am cunostinta cum se intocmeste (la cursuri nu ni s-a specificat).

Iar al doilea aspect este faptul ca din ce am citit in legislatie planul de prevenire se intocmeste ca urmare a unei evaluari pentru fiecare punct de lucru din societate, evaluare care inteleg eu se face de catre un evaluator care intruneste toate conditiile cerute de lege si anume cursul post universitar de evaluator de riscuri atestat de Ministerul Invatamantului sau un lucrator care a terminat aceste cursuri de evaluatori. Intrucat societatea are sub 40 de angajati nu cred ca poate fi vorba de un serviciu intern de ssm care sa aiba in cadrul sau un astfel de angajat (evaluator de riscuri ssm). In aceasta situatie trebuie sa apelam la un serviciu extern ssm abilitat?


Liliana Lupu
 User  Liliana Lupu
a intrebat la 05 Mar. 2014
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

1 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Mihaela Grigorescu
 User Mihaela Grigorescu
a raspuns la intrebare la 12 Mar. 2014
Planul de prevenire si protective se face dupa evaluarea de riscuri. In cazul dumneavoastra puteti face evaluarea de riscuri cu o persoana abilitata printr-un contract de prestari servicii. la 40 de angajati nu se pune problema unui serviciu intern.

Alte intrebari despre Sanatate si Securitate in Munca