ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro


Recuperare suma CM; accident munca


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Va rog ce documente sunt necesare la Casa de Pensii pt recuperarea sumelor din concediu medical (accident de munca)?

Luminita D.
 User  Luminita D.
a intrebat la 17 Oct. 2012
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

1 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ioana Popa
 Expert Ioana Popa
a raspuns la intrebare la 17 Oct. 2012

Documentele necesare sunt:
- certificatul de concediu medical;
- procesul-verbal de cercetare a accidentului de munca;
- FIAM sau procesul-verbal avizat de inspectoratul teritorial de munca ce a confirmat caracterul de munca al accidentului, respectiv fisa BP2, dupa caz.


Gasiti aici - http://legislatiamuncii.manager.ro/a/6604/recuperarea-indemnizatiilor-de-asigurare-pentru-accidente-de-munca-si-boli-profesionale.html - o explicatie ceva mai detaliata asupra unei spete asemanatoare cu a dvs.

Alte intrebari despre Sanatate si Securitate in Munca