ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro

Sef Serviciu Intern part-time


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Buna ziua!

As dori sa va intreb daca se poate angaja Sef Serviciu Intern la o societate de 200 de persoane part-time si unde este reglementat acest lucru? In legea 319 si normele de aplicare nu se specifica acest aspect. Mentionez ca societatea are 3-4 lucratori cu nivel mediu de pregatire (curs 80 de ore) .

Florin Bratu
 User  Florin Bratu
a intrebat la 03 Iun. 2013
Timpul de munca si Programul de lucru: 7 Studii de caz pentru 2021
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Timpul de munca si Programul de lucru: 7 Studii de caz pentru 2021"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

3 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Florin Bratu
 User Florin Bratu
a raspuns userului Mihaela Gordas la 14 Iun. 2013
Multumesc de raspuns. Va rog sa imi spuneti ce trebuie facut daca nu avem un angajat cu nivel superior...cum se poate colabora cu serviciul extern?
Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Mihaela Gordas
 User Mihaela Gordas
a raspuns userului Mariana Bunta la 13 Iun. 2013
Art. 23. ? pct 2. din HG 1242/2011 (1) Serviciul intern de prevenire si protectie trebuie sa fie format din lucratori care indeplinesc cel putin cerintele prevazute la art. 49 si, dupa caz, alti lucratori.
(2) Conducatorul serviciului intern de prevenire si protectie trebuie sa indeplineasca cerintele prevazute la art. 50.


(3) pct 15. din HG 955/2010 Incepand cu data de 1 iulie 2011, serviciul intern de prevenire si protectie trebuie sa fie format din lucratori care au contract individual de munca cu norma intreaga incheiat cu angajatorul.
Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Mariana Bunta
 User Mariana Bunta (Sef Birou Resurse Umane, S.C. L&B Grup S.R.L. Timisoara)
a raspuns la intrebare la 03 Iun. 2013
Un Sef serviciu intern de prevenire si protectie poate fi angajat doar cu norma intreaga (8 ore/zi)...

Art. 23 din HG 1425/2006:
(1)Serviciul intern de prevenire şi protecţie trebuie să fie format din lucrători care ?ndeplinesc cel puţin cerinţele prevăzute la art. 49 sau prevederile art. 511 şi, după caz, alţi lucrători.
(2)Conducătorul serviciului intern de prevenire şi protecţie trebuie să ?ndeplinească cerinţele prevăzute la art. 50 sau prevederile art. 51' lit. b).
(3)?ncep?nd cu data de 1 iulie 2011, serviciul intern de prevenire şi protecţie trebuie să fie format din lucrători care au contract individual de muncă cu normă ?ntreagă ?ncheiat cu angajatorul.

De vazut si art. 50:
(1)Cerinţele minime de pregătire ?n domeniul securităţii şi sănătăţii ?n muncă corespunzătoare nivelului superior, care trebuie ?ndeplinite ?n mod cumulativ, sunt următoarele:
a)absolvirea, ?n domeniile fundamentale: ştiinţe inginereşti, ştiinţe agricole şi silvice, cu diplomă de licenţă sau echivalentă, a ciclului I de studii universitare, studii universitare de licenţă, ori a studiilor universitare de lungă durată sau absolvirea cu diplomă de absolvire a studiilor universitare de scurtă durată;
b)curs ?n domeniul securităţii şi sănătăţii ?n muncă, cu conţinut minim conform celui prevăzut ?n anexa nr. 6 lit. B, cu o durată de cel puţin 80 de ore;
c)absolvirea cu diplomă sau certificat de absolvire, după caz, a unui program de ?nvăţăm?nt postuniversitar ?n domeniul securităţii şi sănătăţii ?n muncă, cu o durată de cel puţin 180 de ore.
(2)?ndeplinirea cerinţelor prevăzute la alin. (1) se atestă prin diploma de studii şi certificatele de absolvire a cursurilor prevăzute la alin. (1) lit. b) şi c).
(3)Cerinţa minimă prevăzută la alin. (1) lit. b) şi c) este considerată ?ndeplinită şi ?n situaţia ?n care persoana a obţinut o diplomă de master sau doctorat ?n domeniul securităţii şi sănătăţii ?n muncă.

Art. 51':
Ocupaţiile specifice domeniului securităţii şi sănătăţii ?n muncă, necesare efectuării activităţilor de prevenire şi protecţie, sunt următoarele:
a)tehnician ?n securitate şi sănătate ?n muncă;
b)expert ?n securitate şi sănătate ?n muncă.


Alte intrebari despre Sanatate si Securitate in Munca

TOP RASPUNSURI 2021
Buna ziua. Am o intrebare: cine se ocupa de salarizare cum zic firmele. Cei de la resurse umane sau de la contabilitate?[citeste mai mult]
Publicat la data 12 Oct. 2021 2 raspunsuri