ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro


Cum sa creezi o imagine de brand care sa te diferentieze pe piata muncii


de Clublegislatiamuncii.ro la 13 Mai. 2024




Pe o piata a muncii tot mai competitiva, crearea unei imagini de brand distincte devine o necesitate pentru orice antreprenor care isi doreste sa atraga cele mai bune talente pentru businessul lui. Totusi, pe langa diferentierea fata de competitie, este important sa tii cont si de schimbarile tot mai dese in ceea ce priveste nevoile si preferintele angajatilor moderni. Din acest motiv, crearea unei imagini de brand care sa corespunda grupului tau tinta de angajati poate fi provocatoare.


Fa-ti munca mai usoara si creeaza o imagine de brand asa cum iti doresti, tinand cont de actiunile prezentate in acest articol.


1. Creeaza o cultura organizationala puternica


O imagine de brand stabila nu poate sa existe fara o cultura organizationala puternica in spate. Iar pentru a construi cultura organizationala pentru afacerea ta, este esential sa stabilesti valorile si principiile pe care se bazeaza activitatea. Toate aceste elemente vor forma fundatia identitatii tale de brand si te vor diferentia de alte companii.


Dar cum stabilesti valorile si principiile pe care sa le promovezi si sa le sustii prin intermediul businessului tau? 


Ei bine, poti incepe prin a identifica valorile si principiile personale care te ghideaza in viata si in activitatea profesionala. Gandeste-te la ceea ce consideri important si la ceea ce doresti sa reprezinte afacerea ta, apoi adauga toate aceste elemente in construirea culturii organizationale.


Pentru a te asigura ca iesi in evidenta pe piata muncii, comunica public aspectele din cultura organizationala, care ii pot determina pe potentialii angajati sa te aleaga pe tine in detrimentul competitorilor. Aici ar fi util sa te folosesti si de conceptul de EVP deoarece te va ajuta sa exprimi clar oferta de valoare pe care o oferi angajatilor tai.


2. Construieste un mediu de lucru modern


Pe langa o cultura organizationala solida, un alt aspect care te va ajuta sa te diferentiezi pe piata muncii este mediul de lucru. Si, atunci cand vorbim de un mediu de lucru modern, ne referim atat la factori fizici, cat si la factori psihologici care raspund nevoilor si preferintelor angajatilor de azi.


In ceea ce priveste factorii fizici, pentru a construi un mediu modern de lucru poti avea in vedere birourile open space, zonele dedicate relaxarii, spatiile special amenajate pentru intalniri si brainstorming, dar si utilizarea tehnologiei de varf.


Trecand la factorii psihologici, acestia trebuie sa sustina echilibrul intre viata personala si cea profesionala a angajatilor. Astfel, un mediu de lucru modern este unul flexibil, in care nu exista un program fix, standard pentru toata lumea si in care angajatii nu sunt suprasolicitati de volumul mare de sarcini. De asemenea, poti sa ai in vedere si oferirea posibilitatii angajatilor de a lucra intr-un mod hibrid si sa nu soliciti prezenta fizica zilnica la birou.


3. Investeste in marketing


Investitiile de timp si bani pe care le faci pentru construirea unei culturi organizationale solide si a unui mediu de lucru modern trebuie expuse si aduse la cunostinta tuturor potentialilor clienti. Asadar, investeste in promovarea imaginii businessului tau si nu lua in calcul doar promovarea produselor cu scopul cresterii vanzarilor.


Prezentand cu mandrie valorile, principiile si angajamentul businessului tau fata de bunastarea angajatilor si a comunitatii, in general, vei atrage nu doar clienti, ci si talente si parteneriate care iti impartasesc aceeasi viziune.


Asigura-te ca esti prezent pe retelele sociale si pe cele destinate mediului profesional si publica in mod constant postari care sa atraga atentia.


Concluzionand, crearea unei imagini de brand este un proces continuu care necesita intelegerea valorilor si culturii businessului tau, precum si a nevoilor pietei. Prin implementarea actiunilor prezentate aici, poti reusi sa intelegi aceste aspecte si sa creezi o imagine de brand care sa atraga talentele in compania ta.


Sursa foto: Shutterstock

Ultima ora:

Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

0 comentarii

Comentarii