ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro


Care este procedura corecta in privinta evaluarii anuale a personalului angajat?


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Lucrez de curand la o firma noua.
La sfarsitul anului trecut s-a facut evaluarea personalul salariat la adat de 31 dec
In timpul anului au fost si cateva contracte pe perioada determinata, pentru care nu am gasit evaluarea facuta contractele fiind inchisi in iunie si august

Este corect asa sau nu?
Trebuie facuta evaluarea si pentru aceste contracte?

Carmen Tudor
 User  Carmen Tudor
a intrebat la 02 Nov. 2014
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

1 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Adriana Iancu
 Expert Adriana Iancu
a raspuns la intrebare la 04 Nov. 2014
Din pacate nu mai puteti face nimic acum, din moment ce contractele acelor asalariati au incetat. Evaluarea propriu-zisa are loc, de cele mai multe ori sub forma unor discutii intre evaluator si angajat. In cadrul acestor discutii, angajatul primeste feedback prentru performanta pe baza formularului de avaluare. Tot in cadrul acestor discutii se defineste si planul de dezvoltare a angajtului pentru viitor si se stabilesc si criteriile de evaluare pentru perioada urmatoare.

Alte intrebari despre Codul Muncii