ce acte primesc in urma demisiei?
ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A
Urmareste
Buna ziua, deoarece nu mi-am primit drepturile salariale pe lunile ian si feb 2014, mi-am dat demisia incepand cu 01.03.2014. Ce acte trebuie sa primesc de la angajator in urma acestei demisii? In ce termen de timp trebuie sa le primesc? Mai primesc drepturile salariale pe lunile ian si feb.? In cat timp? Va multumesc.
Buna ziua, deoarece nu mi-am primit drepturile salariale pe lunile ian si feb 2014, mi-am dat demisia incepand cu 01.03.2014. Ce acte trebuie sa primesc de la angajator in urma acestei demisii? In ce termen de timp trebuie sa le primesc? Mai primesc drepturile salariale pe lunile ian si feb.? In cat timp? Va multumesc.
Adaugata in:
User Daniela Halitz
a intrebat la 08 Mar. 2014
a intrebat la 08 Mar. 2014
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!
1 raspunsuri
Expert Ioana Popa
a raspuns la intrebare la 10 Mar. 2014
a raspuns la intrebare la 10 Mar. 2014
Ar trebui sa intrati in posesia unei adeverinte de vechime, fisa de lichidare din care sa reiasa ca nu exista datorii intre parti si o decizie de incetare. Data fiind situatia salariilor restante, tind sa cred ca fisa de lichidare va fi trecuta cu vederea.
Documentele ar trebui eliberate la incetare, iar daca nu le primit atunci sau dupa, depuneti o cerere scrisa prin care sa le solicitati. De la data primirii ei, angajatorul are la dispozitie 15 zile pentru eliberarea documentelor solicitate, termen prevazut in HG 500/2011. Daca nu respecta acest termen, sesizati ITM pentru ca incalca legea.
Documentele ar trebui eliberate la incetare, iar daca nu le primit atunci sau dupa, depuneti o cerere scrisa prin care sa le solicitati. De la data primirii ei, angajatorul are la dispozitie 15 zile pentru eliberarea documentelor solicitate, termen prevazut in HG 500/2011. Daca nu respecta acest termen, sesizati ITM pentru ca incalca legea.
Alte intrebari despre Codul Muncii
- Se impune ??ncetarea CIM pentru o salariata care cumuleazÄ? salariul cu pensia? [1 raspuns]
- Program de lucru inegal. Ce inseamna lucru inegal mai exact? Ajutor cu pontajul [3 raspunsuri]
- Zile de sarbatori legale in weekend. [4 raspunsuri]
- Lucru pe doua schimburi cu trei angajati. [1 raspuns]
- Care este cadrul legal pentru poprire pe salariu la un CM 2ore/zi [1 raspuns]