Cum trebuie remunerate orele suplimentare efectuate in strainatate
ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A
Urmareste
Buna seara,
Sunt sofer pe autocamion si lucrez 6 saptamani in Europa ( Belgia , Franta ). Mentionez ca dupa 6 saptamani vin in Romania unde desfasor alte activitati decat conducerea vehiculelor supuse normelor AETR. Deci plec din Romania cu avionul , ajung la garajul din Belgia si preiau camionul. Introduc cardul tahograf si 6 saptamani sunt la program.in fiecare zi deschid si inchid program. Media de program zilnica este de 14 ore (conform bonurilor tahograf zilnice) , 84 ore lucrate saptamanal inmultit cu 4 saptamani ne da 336 ore + 42 ore = 378 ore lucrate in 1 luna. Mentionez ca dupa inchiderea programului zilnic tahograf dorm in camion. Dupa 9 ore de odihna incep un nou program de 13-15 ore . Sambata uneori lucrez . Duminica ,,liber". Deci sunt in permanenta in cabina camionului cu cardul tahograf in aparatul camionului.Pot face dovada cu bonurile tahograf zilnice emise de aparatul tahograf al camionului pe care lucrez.
In contractul de munca am stabilita o norma de munca de 180 ore /lunar remunerata cu 1360 lei net si o diurna de 40 euro ptr fiecare zi lucrata in afara granitelor .Zilele de sambata si duminica lucrate nu sunt recompensate decat cu 40 euro diurna , sarbatoriile legale ( din Ro ) nu sunt remunerate sau libere platite, ore suplimentare nu sunt platite.Biletul de avion dus intors este platit de mine desi ma deplasez in interes de serviciu. Avand in vedere situatia prezentata va rog sa-mi spuneti ce drepturi imi sunt incalcate.
Va multumesc
Buna seara,
Sunt sofer pe autocamion si lucrez 6 saptamani in Europa ( Belgia , Franta ). Mentionez ca dupa 6 saptamani vin in Romania unde desfasor alte activitati decat conducerea vehiculelor supuse normelor AETR. Deci plec din Romania cu avionul , ajung la garajul din Belgia si preiau camionul. Introduc cardul tahograf si 6 saptamani sunt la program.in fiecare zi deschid si inchid program. Media de program zilnica este de 14 ore (conform bonurilor tahograf zilnice) , 84 ore lucrate saptamanal inmultit cu 4 saptamani ne da 336 ore + 42 ore = 378 ore lucrate in 1 luna. Mentionez ca dupa inchiderea programului zilnic tahograf dorm in camion. Dupa 9 ore de odihna incep un nou program de 13-15 ore . Sambata uneori lucrez . Duminica ,,liber". Deci sunt in permanenta in cabina camionului cu cardul tahograf in aparatul camionului.Pot face dovada cu bonurile tahograf zilnice emise de aparatul tahograf al camionului pe care lucrez.
In contractul de munca am stabilita o norma de munca de 180 ore /lunar remunerata cu 1360 lei net si o diurna de 40 euro ptr fiecare zi lucrata in afara granitelor .Zilele de sambata si duminica lucrate nu sunt recompensate decat cu 40 euro diurna , sarbatoriile legale ( din Ro ) nu sunt remunerate sau libere platite, ore suplimentare nu sunt platite.Biletul de avion dus intors este platit de mine desi ma deplasez in interes de serviciu. Avand in vedere situatia prezentata va rog sa-mi spuneti ce drepturi imi sunt incalcate.
Va multumesc
Adaugata in:
User Cornel Mirea
a intrebat la 07 Nov. 2014
a intrebat la 07 Nov. 2014
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!
Alte intrebari despre Codul Muncii
- Se impune ??ncetarea CIM pentru o salariata care cumuleazÄ? salariul cu pensia? [1 raspuns]
- Program de lucru inegal. Ce inseamna lucru inegal mai exact? Ajutor cu pontajul [3 raspunsuri]
- Zile de sarbatori legale in weekend. [4 raspunsuri]
- Lucru pe doua schimburi cu trei angajati. [1 raspuns]
- Care este cadrul legal pentru poprire pe salariu la un CM 2ore/zi [1 raspuns]