cum trebuie sa procedez in cazul rechemarii din concediu al angajatilor
As dori sa stiu cum trebuie sa procedez in cazul rechemarii din concediu al angajatilor?
1 Seful de departament face o cerere motivata
2 Se face decizie de rechemare atasand anexa cu angajatii care sunt rechemati
Angajatul trebuie sa semneze ca este de acord?
Cum trebuie sa procedez si ce documente mai trebuie sa intocmesc?
a intrebat la 29 Iul. 2015
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!
1 raspunsuri
a raspuns la intrebare la 29 Iul. 2015
Art. 151. [întreruperea concediului Å??i rechemarea din concediu]
(1) Concediul de odihnÄ?? poate fi întrerupt, la cererea salariatului, pentru motive obiective.
(2) Angajatorul poate rechema salariatul din concediul de odihnÄ?? în caz de forÅ£Ä?? majorÄ?? sau
pentru interese urgente care impun prezenÅ£a salariatului la locul de muncÄ??. ÃŽn acest caz angajatorul are obligaÅ£ia de a suporta toate cheltuielile salariatului Ã…??i ale familiei sale, necesare în vederea revenirii la locul de muncÄ??, precum Ã…??i eventualele prejudicii suferite de acesta ca urmare a întreruperii concediului de odihnÄ??.
Rechemarea salariatilor din concediul de odihna se face de regula in scris. In cazul in care salariatul este plecat din localitate, rechemarea sa se poate face si telefonic sau prin e-mail.
Model decizie derechemare din concediu
Angajator .............................................................................................
Adresa ..................................................................................................
Inregistrata la Registrul Comertului din ............... sub nr. J.../...../.............
C.U.I. ....................................................................................................
Telefon: ......................................./Fax: ..............................................
DECIZIE DE RECHEMARE DIN CONCEDIUL DE ODIHNA
DECIZIA Nr. .....................
Data ..........................
Administratorul SC ................................................ dl/d-na
.........................................;
In baza prevederilor art. 151 alin. (2) din Codul muncii, republicat;
In temeiul prevederilor Legii nr. 31/1990 privind societatile comerciale si a prerogativelor stabilite prin actul constitutiv al societatii,
D E C I D E:
Art.1. Incepand cu data de ........................ dl/dna .......................................... avand functia de ......................................... in cadrul societatii, este rechemat(a) din concediul de odihna, ca urmare a intervenirii unor interese urgente ale unitatii, care reclama prezenta imediata a salariatului/salariatei.
Art.2. SC................. isi asuma obligatia de a suporta toate cheltuielile necesare in vederea revenirii d-lui/d-nei la locul de munca, precum si eventualele prejudicii suferite de acesta/aceasta ca urmare a intreruperii concediului de odihna.
Art.3. Administratorul SC................... va proceda la reprogramarea zilelor de concediu de odihna neefectuate, astfel incat acestea sa poata fi efectuate de dl/dna â??¦â??¦â??¦â??¦â??¦.. pana la finele anului calendaristic.
Art.4. Cu ducerea la indeplinire a prezentei se insarcineaza dl/d-na ......................... si se comunica celui in cauza.
ADMINISTRATOR,
L.S.
Data:
......................................
Semnatura
........................................