Prestator servicii resurse umane
ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A
Urmareste
Pentru a lucra pe caen 7320 trebuie sa imi infiintez firma sau se poate ca persoana fizica autorizata? Mentionez ca am atestat de inspector resurse umane. Ca prestator de servicii caen 7320, pot tine REVISAL si dosarele salariatilor pt. mai multe societati la sediul firmei mele?
Pentru a lucra pe caen 7320 trebuie sa imi infiintez firma sau se poate ca persoana fizica autorizata? Mentionez ca am atestat de inspector resurse umane. Ca prestator de servicii caen 7320, pot tine REVISAL si dosarele salariatilor pt. mai multe societati la sediul firmei mele?
Adaugata in:
User Catalina Marinescu
a intrebat la 01 Sep. 2011
a intrebat la 01 Sep. 2011
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!
6 raspunsuri
User Olga Minodora
a raspuns la intrebare la 02 Sep. 2011
a raspuns la intrebare la 02 Sep. 2011
Potrivit art. 7 din HG 500/2011, registrul se pastreaza in forma electronica la sediul angajatorului si, dupa caz, la sediul sucursalei, agentiei, reprezentantei sau al altor asemenea unitati fara personalitate juridica, care au delegata competenta infiintarii registrului.
User Catalina Marinescu
a raspuns userului Liliana Ardeleanu la 02 Sep. 2011
a raspuns userului Liliana Ardeleanu la 02 Sep. 2011
Buna,
Iti multumesc pt. raspuns.
Adresa mea de mail: marinescucatalina@rocketmail.com
Iti multumesc pt. raspuns.
Adresa mea de mail: marinescucatalina@rocketmail.com
User Liliana Ardeleanu
a raspuns userului Catalina Marinescu la 02 Sep. 2011
a raspuns userului Catalina Marinescu la 02 Sep. 2011
Uite si un
MODEL DECIZIE pentru numirea persoanei autorizate pentru completarea ??i transmiterea Registrului general de eviden???? a salariatilor
SC................................SRL
Nr. Reg. Com.:....................
C.u.i.: ???.............................
Banca:...............................
Cont: ???.................................
DECIZIA
NR. ???....... din .................
pentru numirea persoanei autorizate pentru completarea ??i transmiterea
Registrului general de eviden???? a salariatilor
Art.1. In conformitate cu prevederile Ordinului nr. 1918/2011 ??ncep??nd cu data de 01.08.2011, se desemneaz?? ca persoana autorizata pentru completarea ??i transmiterea Registrului general de eviden???? a salaria??ilor, Domnul/Doamna ....................................................................................
Art.2. Atribu??iile ??i responsabilit????ile acestei persoane sunt completarea ??i transmiterea Registrului general de eviden???? a salaria??ilor ??n conformitate cu HG nr.500/2011 , publicata ??n M.Of 372/2011 ??i Ordinul nr.1918/2011.
Art. 3. Prezenta decizie se va comunica salariatului ??n cauz??.
Decizia se ??ntocmeste ??n dou?? exemplare, un exemplar se ??nm??neaz?? persoanei nominalizate care semneaz?? de luarea la cuno??tin???? pe exemplarul care se arhiveaz?? la dosarul personal.
Data: ???????????????????????????.
Administrator,
???.................................................
Am primit un exemplar,
?????????????????????????????????????????????..
semnatura salariat
am si model de CONTRACT DE PREST??RI SERVICII REVISAL
http://utilecontabilitate.blogspot.com/
MODEL DECIZIE pentru numirea persoanei autorizate pentru completarea ??i transmiterea Registrului general de eviden???? a salariatilor
SC................................SRL
Nr. Reg. Com.:....................
C.u.i.: ???.............................
Banca:...............................
Cont: ???.................................
DECIZIA
NR. ???....... din .................
pentru numirea persoanei autorizate pentru completarea ??i transmiterea
Registrului general de eviden???? a salariatilor
Art.1. In conformitate cu prevederile Ordinului nr. 1918/2011 ??ncep??nd cu data de 01.08.2011, se desemneaz?? ca persoana autorizata pentru completarea ??i transmiterea Registrului general de eviden???? a salaria??ilor, Domnul/Doamna ....................................................................................
Art.2. Atribu??iile ??i responsabilit????ile acestei persoane sunt completarea ??i transmiterea Registrului general de eviden???? a salaria??ilor ??n conformitate cu HG nr.500/2011 , publicata ??n M.Of 372/2011 ??i Ordinul nr.1918/2011.
Art. 3. Prezenta decizie se va comunica salariatului ??n cauz??.
Decizia se ??ntocmeste ??n dou?? exemplare, un exemplar se ??nm??neaz?? persoanei nominalizate care semneaz?? de luarea la cuno??tin???? pe exemplarul care se arhiveaz?? la dosarul personal.
Data: ???????????????????????????.
Administrator,
???.................................................
Am primit un exemplar,
?????????????????????????????????????????????..
semnatura salariat
am si model de CONTRACT DE PREST??RI SERVICII REVISAL
http://utilecontabilitate.blogspot.com/
User Liliana Ardeleanu
a raspuns userului Catalina Marinescu la 02 Sep. 2011
a raspuns userului Catalina Marinescu la 02 Sep. 2011
Da-mi te rog mai-ul tau pe privat cumva sa-ti trimit niste informatii suplimentare:
Uite mai jos ai o prcoedura pentru a solicita actele necesare dosarului de personal:
PROCEDURA DE ANGAJARE
In atentia noului angajat
Pentru a intocmi actele dumneavoastra de angajare in cel mai eficient timp va rugam sa prezentati si sa depuneti urmatoarele acte obligatorii:
??? Cererea de angajare;
??? Actul de identitate original si copie ??? face dovada cetateniei si a domiciliului;
??? Certificatul de nastere original si copie;
??? Certificatul de casatorie original si copie;
??? Actele de studii original si copie ??? certificatele de absolvire a formelor de invatamant pana la momentul angajarii, precum si certificatele de calificare, recalificare sau specializare;
??? Adeverinta medicala;
??? Adeverinte eliberate pe baza datelor din Registrul General de Evidenta a Salariatilor pentru dovada vechimii in munca daca e cazul;
??? nota de lichidare cu situatia debitelor;
??? Certificat de cazier judiciar;
??? Livret militar, dupa caz;
si / sau alte acte necesare ce decurg in mod special din exercitarea fucntiei, de ex ptr sofe tir:
- CERTIFICAT PROFESIONAL PTR TRANSPORT MARFURI GENERALE
- CERTIFICAT ADR
- COPIE PERMIS AUTO B C D E
etc
cu bine,
Uite mai jos ai o prcoedura pentru a solicita actele necesare dosarului de personal:
PROCEDURA DE ANGAJARE
In atentia noului angajat
Pentru a intocmi actele dumneavoastra de angajare in cel mai eficient timp va rugam sa prezentati si sa depuneti urmatoarele acte obligatorii:
??? Cererea de angajare;
??? Actul de identitate original si copie ??? face dovada cetateniei si a domiciliului;
??? Certificatul de nastere original si copie;
??? Certificatul de casatorie original si copie;
??? Actele de studii original si copie ??? certificatele de absolvire a formelor de invatamant pana la momentul angajarii, precum si certificatele de calificare, recalificare sau specializare;
??? Adeverinta medicala;
??? Adeverinte eliberate pe baza datelor din Registrul General de Evidenta a Salariatilor pentru dovada vechimii in munca daca e cazul;
??? nota de lichidare cu situatia debitelor;
??? Certificat de cazier judiciar;
??? Livret militar, dupa caz;
si / sau alte acte necesare ce decurg in mod special din exercitarea fucntiei, de ex ptr sofe tir:
- CERTIFICAT PROFESIONAL PTR TRANSPORT MARFURI GENERALE
- CERTIFICAT ADR
- COPIE PERMIS AUTO B C D E
etc
cu bine,
Expert Ioana Popa
a raspuns userului Catalina Marinescu la 01 Sep. 2011
a raspuns userului Catalina Marinescu la 01 Sep. 2011
Va puteti inregistra si ca persoana fizica autorizata cu CAEN 7830 - Servicii de furnizare si management a fortei de munca. Ulterior veti putea semna contracte de prestari servicii cu angajatori in vederea completarii si transmiterii REVISAL, conform HG 500/2011.
Actele necesare la angajare sunt:
1. Buletinul sau carte de identitate valabila
2. Certificatul de nastere
3. Certificatul de casatorie/divort daca este cazul
4. Adeverinta medicala apt de munca.
6. Adeverinta somer sot sau sotie daca este cazul.
9. Diploma sau adeverinta de studii
10. Dispozitii de repartizare de la ANOFM daca este cazul.
11. Cazier judiciar acolo unde postul o cere.
Actele necesare la angajare sunt:
1. Buletinul sau carte de identitate valabila
2. Certificatul de nastere
3. Certificatul de casatorie/divort daca este cazul
4. Adeverinta medicala apt de munca.
6. Adeverinta somer sot sau sotie daca este cazul.
9. Diploma sau adeverinta de studii
10. Dispozitii de repartizare de la ANOFM daca este cazul.
11. Cazier judiciar acolo unde postul o cere.
User Catalina Marinescu
a raspuns la intrebare la 01 Sep. 2011
a raspuns la intrebare la 01 Sep. 2011
Pentru activitatea de inregistrare si transmitere REVISAL, intocmire state si a tuturor actelor necesare activitatii de resurse umane, ce caen se foloseste? 7830 este corect? Ce acte nu trebuie sa lipseasca din dosarul salariatului, si ce acte trebuie sa prezinte acesta obligatoriu la angajare?
Alte intrebari despre Codul Muncii
- Se impune ??ncetarea CIM pentru o salariata care cumuleazÄ? salariul cu pensia? [1 raspuns]
- Program de lucru inegal. Ce inseamna lucru inegal mai exact? Ajutor cu pontajul [3 raspunsuri]
- Zile de sarbatori legale in weekend. [4 raspunsuri]
- Lucru pe doua schimburi cu trei angajati. [1 raspuns]
- Care este cadrul legal pentru poprire pe salariu la un CM 2ore/zi [1 raspuns]