ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro


Concediere-desfiintare post


ClubLegislatiaMuncii.ro Q&A


Buna ziua,

Sunt director financiar al unei societati nou infiintate care nu are momentan activitate fiind in etapa de amenajare locatie, dar in actele societatii este prevazut postul de director financiar pe aceasta perioada.
Am primit un mail pe adresa de serviciu de la unul din administratorii societatii care ma instiinteaza ca in calitatea sa de administrator imputernicit postul meu a fost desfiintat datorita situatiei economice actuale, datorita faptului ca de la infiintare si pana in prezent societatea nu a avut activitate etc, si ca aceasta hotarare a fost luata in Consiliul de Administratie.

Eu am discutat cu asociatul majoritar care are si calitatea de director general despre acest mail si dumnealui mi-a spus ca nu s-a intrunit nici un Consiliu de Administratie pe acest subiect si ca nu are cunostinta ca administratorul care mi-a scris sa fie imputernicit legal al societatii, dansul chiar i-a abordat pe ceilalti administratori intrebandu-i cine va gestiona evidenta contabila a societatii si cine va intocmi si depune declaratiile societatii la ANAF in contextul concedierii mele, dar nu a primit nici un raspuns din partea lor.

Intrebarea mea este: cat de legala este decizia primita pe mail, care sunt caile mele de aparare impotriva acestei concedieri, mentionez ca nu am semnat de primire/luare la cunostinta a deciziei de concediere.

Adaugata in: Concediere
Mihaela Popescu
 User  Mihaela Popescu
a intrebat la 09 Aug. 2012
Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "Noutati despre Regulamentul Intern + Model general de Regulament Intern"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


 

3 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ioana Popa
 Expert Ioana Popa
a raspuns userului mihaela popescu la 15 Aug. 2012
Faceti mai intai o sesizare catre ITM, eventual mergeti la ghiseul lor pentru a depune cat mai curand. Daca nu se rezolva cu ajutorul lor, actionati angajatorul in instanta pentru recuperarea acestor drepturi.
Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Mihaela Popescu
 User Mihaela Popescu
a raspuns userului Ioana Popa la 10 Aug. 2012
Multumesc frumos pentru raspunsul oferit, insa daca respectivul administrator refuza dialogul, ce pot face mai departe? Deasemeni nu mi s-a achitat salariul aferent lunii iulie, iar raspunsul primit din partea acestuia a fost ca voi primi salariul cand considera el ca este momentul, ce pot face in aceasta situatie?
Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ioana Popa
 Expert Ioana Popa
a raspuns la intrebare la 09 Aug. 2012
Nu este. Cu atat mai mult cu cat asociatul majoritar si Consiliul v-au conformat ca acesta desfiintare nu s-a produs. Notificarea nu este legala pentru ca dvs, ca salariat, trebuie sa semnati pentru primirea ei, asa cum spuneti si dvs. Incercati sa aveti o discutie si cu administratorul in cauza solicitati lamuriri privind gestul lui, de ce aceasta comunicare eronata.

Alte intrebari despre Concediere