Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
ClubLegislatiaMuncii.ro cauta utilizator meniu
Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubLegislatiaMuncii.ro

REVISAL: Am gresit numarul de contract, cum procedez?


de Clublegislatiamuncii.ro la 24 Aug. 2011


REVISAL-ul pare sa fie in acest moment cea mai mare bataie de cap a celor care raporteaza contracte si alte informatii catre autoritati. In urma noului program si a noilor modalitati de transmitere a aparut din ce in ce mai des o situatie practica foarte interesanta: cum procedam daca am gresit numarul de contract deja raportat? Unde il raportam sau cum il corectam?


Conform legislatiei in vigoare, raspunsul este urmatorul:

Potrivit art. 4 alin. (3) din HG 500/2011, orice corectie a erorilor survenite in completarea registrului se face la data la care angajatorul a luat cunostinta de acestea.

Pentru a modifica numarul contractului, pasii sunt urmatorii:

1. Se alege societatea in cauza;

2. Se selecteaza butonul CONTRACTE apoi butonul corectie, se deschide o fereastra cu toti salariatii existenti. Se selecteaza salariatul dorit si se da dublu clik pe el sau se foloseste butonul din dreapta jos CONTINUARE urmand sa se efectuezemodificarile dorite.

Se poate modifica astfel:

- tip contract;
- durata contractului;
- tip norma;
- durata timp munca;
- repartizarea timpului de munca;
- numarul contractului;
- data inceperii activitatii;
- data incheierii contractului;
- functia/ocupatia;
- alte detalii (…).

Toate aceste modificari se pot vizualiza ulterior, accesand butonul ISTORIC CONTRACT.

Articole conexe:

Ultima ora:

CONTRACTELE Part Time - modificari majore in 2020. Model de Contract + Calcul contributii
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubLegislatiaMuncii.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "CONTRACTELE Part Time - modificari majore in 2020. Model de Contract + Calcul contributii"!


Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

0 comentarii

Comentarii


Expertii nostri
Ioana Popa
Gratiela Petrescu George Andreescu Radu Anton G Stancu violeta Georgescu alexei delimart
TOP RASPUNSURI 2020
O angajata cu CIM pe durata nedeterminata, cu norma intrega de 8 ore/zia avut concediu medicaldin data de 20.10.2019...[citeste mai mult]
Publicat la data 26 Mai. 2020 2 raspunsuri
Buna ziua !Am o problema pentru care sunt trimis de " cunoscatori " la " cineva de la o casa de pensii " . Dar nu e...[citeste mai mult]
Publicat la data 27 Mai. 2020 8 raspunsuri
Buna ziua,Va rog sa ma ajutati in operarea corecta a suspendarii contractului de munca.Am la un salariat 4 decizii, pe 4...[citeste mai mult]
Publicat la data 28 Mai. 2020 1 raspuns